Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?
Mitt illamående kom tillbaka i veckan igen. Suck :( men igår fick jag igen hålla mat i mig. Hoppas verkligen det är över nu. Är i vecka 13, 12+2. Var på kub i torsdags och allt såg bra ut. Babyn är lite mager men kanske inte så konstigt då jag gått ner 10kg. Lite svårt hade bm att se eftersom jag är så uttorkad.
Har ni tips på vagnar som passar i terräng? Vi bor på landet med sandvägar och mycket upp och nedförs backar. Ska väl i allafaall vara hjul med luft i så att de dämpar lite. Annars är det nog en djungel för mig :P tänkte försöka hitta en begagnad så det lönar sig kanske att börja hålla utkik.
Vi funderar också på barnvagnar just nu och bor också på landet. Här är det grusvägar och skog och jag gillar att vara ute och röra på mig så det ska funka med lera och snö också. Det och det faktum att vi har en pigg hund utesluter de riktigt fina kritvita vagnarna då de nog blir förstörda rätt snabbt. Vi bestämde för ett tag sen att vi inte kommer att köpa någon av dedär väldigt dyra vagnarna då de verkar mer anpassade för stadsliv. Här ska det vara en redig vagn med ordentliga gummihjul (ja, absolut med luft, annars blir det nog bökigt!). Har läst en del recensioner och folk på landet brukar vara nöjda med vagnar av märket ABC. Dem kan man också hitta riktigt billigt, så det kanske vore nåt?! Jovi Ora lär också vara bra och rätt förmånliga. Men du har rätt, det är en djungel! Men jag behöver ingen "skrytvagn", en som rullar smidigt också genom snön och som bebisen har det mysigt i är viktigast för mig!
Ursäkta mina långa svar, jag är hopplös...