Nyholmskan skrev 2015-08-08 21:19:25 följande:
Middag med mamma, styvfarsan, sambon, svärfar och hans tjej ikväll. Vi paketerade in två par bebisstrumpor i små paket och gav dem precis när vi skulle äta. Mamma blev helt tjutfärdig av lycka! Hon bara "är det sant!!!:):):):):):):):)" så himla roligt att alla blev så glada. Men redan så tittar alla på mig med helt andra ögon. Haha. Hur känns det för er andra som berättat? Vi ska berätta för hela familjen inom en vecka :)
Åh vad mysigt!
Vi har berättat för våra närmsta vänner, som blev glada men väldigt chockade. Vi är 21 i år både jag och min sambo så vi är först bland våra vänner.
När vi berätta för min svärmor och svärfar blev de nästan arga och tyckte att vi var dumma i huvudet. Men de har fått smälta det nu och det har blivit lite bättre.
Mina föräldrar blev överlyckliga och grät båda två. Min lillebror är utvecklingsstörd men fattade direkt och böjde sig ner till min mage och sa högt "Hallå!".
Vi kommer vänta tills vår inskrivning om tre veckor innan vi berättar för min sambos syskon och övriga släkt och vänner. Kommer då vara i v. 13+3 så det känns bra :)