Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?
[quote=75607474][quote-nick]elin1987 skrev 2015-08-06 16:35:24 följande:[/quote-nick]Åh så skönt! Sa dom vad blödningen berodde på ?[/
Nä, han sa bara att det va helt normalt.
[quote=75607474][quote-nick]elin1987 skrev 2015-08-06 16:35:24 följande:[/quote-nick]Åh så skönt! Sa dom vad blödningen berodde på ?[/
Nä, han sa bara att det va helt normalt.
[quote=75634013][quote-nick]elin1987 skrev 2015-08-13 15:26:19 följande:[/quote-nick]Har ni fortfarande växtvärk ? Jag tycker mig inte ha känt av nå sen v.7 typ[/
Jag tycker jag har fått lite mer värk nu igen efter ett par veckors/dagars uppehåll.
[quote=75653021][quote-nick]elin1987 skrev 2015-08-18 19:40:01 följande:[/quote-nick]Kom just hem från en husvisning :) drömhuset! Hoppas så att vi vinner budgivningen, 150 m från ett litet dagis också :) går in i v.11 imorgon, kändes nyss som att jag plussade.[/
Ja, visst är det sjukt va tiden går ändå. Är ju på exakt samma dag som dig och imorgon är det dags för Mvc å inskrivning, ska bli kul. :)
Läste dina symtom å även där är vi rätt lika. Känner nu att jag börjar vara förstoppad. Magen är som en ballong minst sagt. Tycker förövrigt att den vuxit som bara den den sista veckan. Tänker och hoppas att det inte bara kan vara allt man sätter i sig även om jag äter och fikar mest hela tiden.
Längtar tills man inte behöver dölja tjockmagen och tills det är helt officiellt. Tror inte det går att hålla många veckor till...
Idag har jag varit på inskrivning :) och det bästa va att hon sa att jag troligtvis kunde få ett till UL innan det ordinarie i v18 så ska ringa på måndag. Hoppas! Hoppas!
Idag har jag dock mer molvärk än vanligt och känner mig grymt trött. Har ju börjat jobba i måndags så kan vara därför.
Underbart :)
Vi gjorde 4 inseminationer efter att försökt ett år utan resultat. Ingen av inseminationerna blev något. Vidare till IVF och efter 6e frysförsöket plussade vi äntligen, 3 år senare! Vilken kamp det varit! Allt måste gå bra denna gång annars blir jag knäpp ;)
Idag har vi varit på ett till vul :) det är så himla underbart att få se den lilla. Den låg med händerna upp mot ansiktet och enligt bm fanns det inget att oroa sig för för tillfället. Är i v 12 (11+2) så känns som att man snart vågar börja njuta lite mer. Hon som gjorde UL sa att det bara är att ringa om man känner sig väldigt orolig och ledsen så får man komma igen å ta en titt. Låter ju himla bra även om jag nu ska försöka hålla mig till det "riktiga" UL i oktober.
Har oxå fått en stor mage. Tänkte att jag skulle försöka dölja den i två veckor till men sen får det vara nog. ;)
[quote=75700589][quote-nick]junibarn19 skrev 2015-08-31 15:17:12 följande:[/quote-nick]I vilken vecka har ni RUL?
Jag kommer vara i 19+2, verkar som det är väldigt olika[/
Jag har i 19+5. Känns som väldigt länge men då har jag ju redan hunnit vara på två VUL. Skönt det iaf.
Ultraljudet idag blev det värsta jag varit med om. Fanns anledning till att vara så nervös. Min bebis dog för fem veckor sen men kroppen hade inte fattat det.
Är helt förstörd och har gråtit hela dagen. Ska in till sjukhuset imorrn för att avsluta det hela.
V.13 idag (12+0) känns underbart..
V.13 idag (12+0) känns underbart..