Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?
Imorgon är det dags för mitt vul, är då 10+1 så nervöst o se om det verkligen är något där inne som växer eller inte, då ska även våra pappor få veta då mammorna redan är informerade. :)
Imorgon är det dags för mitt vul, är då 10+1 så nervöst o se om det verkligen är något där inne som växer eller inte, då ska även våra pappor få veta då mammorna redan är informerade. :)
Då va man på g till mvc för att göra ett vul. Nervöst!!!!
Åh vad härligt! Så underbart att få göra ultraljud och se den där lilla. 27 dagar kvar till mitt RUL, längtar så mycket!
Nu tycker jag att vi ägnar alla tankar vi har till pannkakan87 idag, ge henne all styrka och ork vi har för att kunna genomgå detta hemska. Vi tänker på dig vännen! <3
Tack snälla ni för fina kommentarer
Det har varit en tuff dag.. Jag krävde att bli skrapad. Kommer att bli opererad inom en vecka, sen kommer vi att ta revansch! Lämnar denna tråd men lycka till vidare alla ni! Stor kram
Vi har allt man kan behöva utom mat o blöjor. Det ä tur att man har familj o släkten som precis haft en liten och är villig o skänka bort allt till en, så massa kläder till både tjej o kille har vi gått o väl beroende på vad det blir.
I övrigt gick jag precis in i v12 (11+0) och mitt temprament är hemskt, tycker synd om min kära pojkvän som måste stå ut med mig!
Är i v 12 (11+3) och känner typ som hugg i magen? Gör typ ont fast inte, mer som ett obehag någon som vet om det är normalt eller inte? Mår illa också tack vare detta.
Och där kom första spyan på g till jobbet, tur att man hann bakom pressbyrån innan det kom! V13 (12+2)
Hoppas man får känna lilla chabo nu ikväll igen :)
Vad kallar ni er lilla där inne för? :)