• Natalila

Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?

elin1987 skrev 2015-08-09 09:34:48 följande:

Vilken lättnad att vakna upp idag och inse att allt var som det skulle :) hur ser er boendesituation ut ?? Jag börjar få lite panik, letar efter hus men hittar inget som tilltalar oss, bor i en tvås (bostadsrätt) nu så två år till klart vi oss men inte längre än så.

Vi håller på att sälja vårat hus och de vi tänkte köpa blev sålt bakom ryggen på oss!
    Så nu letar vi ett nytt för fullt. Hade visning i fredags och dom var intresserade och undrade hur fort vi kunde flytta så vi får väl bo i husvagnen ett tag hehe. De löser nog sig iaf till slut :)
  • Natalila

Idag är en riktigt jobbig dag.
    Har knappt fått i mig något att äta, lite yoghurt bara. Orkar ingenting men när jag ligger ner så mår jag bara sämre :( och så ska man snart på 1 års kalas.
    Någon som haft/har samma problem och har något förslag på vad man kan göra?

• Natalila
    elin1987 skrev 2015-08-09 14:37:36 följande:
    Stackare :( jag har klarat mig undan de värsta illamåendet men åksjuketabletter eller det där armbandet från Apoteket ?
    Ja jag har dom där armbanden som har hjälpt jättemycket. Men vet inte vad de är just idag :/
    Får försöka stoppa i mig något ändå kanske.
    Lite jobbigt idag oxå för varannan söndag när bonusflickorna kommer från deras mamma brukar vi slå till med pizza, få se hur de går... Först ska jag försöka stå ut med kalas!
  • Natalila

Många verkar spy väldigt mycket! Jag måste ha haft riktigt tur, har inte gjort de en enda gång. De har varit nära 2 ggr men de kom aldrig något vilket är bra för de är verkligen bland de värsta jag vet! Är i v9 nu så jag hoppas att de fortsätter såhär. De är mest svårt att äta bara för de tar som stop. :/ har gått ner 2 kg.
    Kämpa på alla som har de jobbigt!

• Natalila
    Trooi skrev 2015-08-16 19:53:24 följande:

Hej!

Hoppas jag också kan hoppa in här :) Ny här i forumet och gravid i v 8 (7+0). Har inskrivning nästa vecka. Förutom en hel del molvärk och ont i brösten så har jag inga andra symptom som illamående eller trötthet. Känner mig faktiskt inte gravid. Vet att man inte ska klaga, men blir ju lite oroligt att allt är som det ska... Å andra sidan är det fortfarande rätt tidigt och mkt kan hända än...Ska begära ett tidigt ul iaf, orkar verkligen inte vänta i flera veckor till för se om det finns något där inne som lever. Aja skönt att skriva av sig lite i alla fall :)

Välkommen välkommen :)
    Känner igen lite där när man mår för bra ibland eller vad man ska säga att man undrar om allt är som de ska där inne!
    Mina morgnar är värst sen brukar jag må rätt bra om jag äter ordentligt :)
  • Natalila

Annars är de väl bara säga att de är dags för att ta nå prover där, kommer ju inte på just nu vad de är man gör för prover där men :)

• Natalila

Jag går bara ner i vikt, 4 kg än så länge. Är väl för att jag äter så lite. Spyr inte heller så måste väl försöka äta upp mig!

• Natalila
    LovisaC1982 skrev 2015-08-20 17:33:13 följande:

Hej allihop!

Hoppar jättegärna in här, plussade i fredags men har inte kunnat ta in det förrän idag haha! Är i v 4+3 och liten är beräknad till 24 april smile1.gif .

Grattis :D
  • Natalila
    Linda8110 skrev 2015-08-20 18:47:21 följande:
    Varför äter du så lite?
    Får inte i mig maten bara, de tar stopp! Men de börjar gå bättre. Har inte varit sugen på någonting heller förut och de börjar vända. Så de är jag som får bestämma mat nu för tiden så jag får i mig något :)
Svar på tråden Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?