becka1989 skrev 2015-10-03 13:26:14 följande:
Haha det är tacksamhet :) tabletterna har varit min räddning i 4veckor utan dom hade jag inte tagit mig ur sängen eller fått i mig något, höll på att bli inlagd pga uttorkning men barnmorska jag träffade sa att hon verkligen inte ville lägga in mig då man måste ligga i 3dagar med dropp och tabletter så fick utökad dosering av lergigan comp och det rädda mig. Hade inte det fungera så hade jag blivit inlagd.
Nu har jag klivit upp ur sängen :) äntligen fått behålla allt sen 12 hittills iallafall och nu ska jag dra igång köttgrytan får se om sambon får ta över eller om jag fixar det
Skönt, jag har sovit hela dagen. En mandarin lyckades hållas i mig. Vet inte varifrån detta kom då jag inte haft så här dåliga dagar.
Jag har varit inlagd två gånger, båda gångerna bara över dagen. Jag skulle nog rekommendera det speciellt om inte vätska hålls i. Mådde mycket bättre av att få dropp och ena gången fick jag dessutom en spruta mot illamående och det är nog det enda som verkligen tagit bort allt illamående. I Finland har vi tyvärr inte lergigan så det har jag inte haft möjlighet att pröva.