Migas skrev 2015-11-26 22:40:37 följande:
jo de har lite roligare motiv och färger jämfört med vanliga apotek och sportaffärer och i och med att det finns många kategorier att välja på både inom olika tryck och med den designen så fungerar det ju även på jobbet i vanliga fall och vid längre promenader eller löpning också om man känner för det, så är nog inget dumt köp. Det svåraste är bara att kunna välja Oj det var mycket, men det är nog sant att det inte är det största problemet i det läget utan de fokuserade nog främst på att du skulle få behålla något. Svårt att förhindra viktnedgång om man ändå inte kan något. Kom de fram till vad problemet var eller löste det sig av sig själv med tiden?
Det låter ju inget vidare, hoppas att de går över snart eller åtminstone blir bättre så att du inte blir helt påverkade av det iaf. Kollat blod- och järnvärdet på sistone? Tänkte på tröttheten, men den kanske lika gärna kan bero på måendet i övrigt. Vilken vecka var du i nu igen? Kanske har skrivit det nyligen men minns inte det just nu.
Jag fick diagnosen hyperemesis, man vet inte vad det beror på. Så jag kan nog förvänta mig att jag kräks graviditeten igenom.
Järnvärdet var lite lågt sist. Tar järntillskott nu och då
, men det smakar så illa... Borde köpa tabletter och testa dem istället. Är i vecka 24.