Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?
V 5+2 vs V 8+5
V 5+2 vs V 8+5
Wihoo v.10 idag :) två veckor kvar av jobbig oro
Okej det var olika bud! :) Jag ska på inskrivning 11+3 så då kan jag höra vad hon säger. Men jag tror inte att de hade bokat in möte om missfallsrisken fortfarande var hög faktiskt. Så jag gissar att det är runt v12 där som man kan pusta ut. :) Iof så är det inte förrän veckan efter 12+4 som jag ska på ultraljudet. Alltså i vecka 13.. Aja! Jag kommer nog hur som helst känna mig mycket tryggare näst nästa helg då jag går in i v12. :)
Idag har vi varit på UL och äntligen fått se vår lilla skatt! Bebisen mår bra, sparkade och vinkade, hjärtat slog bra. Jag är så otroligt lycklig och tacksam just nu! Läkaren sa att allt utvecklades alldeles normalt, så det finns ingen anledning för oss att oroa oss. Verkligen en alldeles otrolig känsla att få se den lilla för första gången, jag hade kunnat ligga där utan brallor hela dagen och bara stirra på skärmen!
Har ni fortfarande växtvärk ? Jag tycker mig inte ha känt av nå sen v.7 typ
Hej tjejer!
Kul med en tråd där alla väntar första barnet! Jag är i v.15 (14+2). Hoppas jag får hoppa in här :)
Så ringer mvc ca 20 min innan om att bm vi ska träffa och är sjuk just idag så nu har man inskrivning på fredag.. Just typsikt.