Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?
En bra grej med att vara gravid = försover sig inte pga klarar inte att ligga kvar eftersom kissblåsan håller på att sprängas.
En bra grej med att vara gravid = försover sig inte pga klarar inte att ligga kvar eftersom kissblåsan håller på att sprängas.
Kom just hem från en husvisning :) drömhuset! Hoppas så att vi vinner budgivningen, 150 m från ett litet dagis också :) går in i v.11 imorgon, kändes nyss som att jag plussade.
Jag svimmade just inne på Coop! Fyfan vilken uppståndelse det blev..
Haha ja ni första ordentliga springa-på-toan-efter-maten-spyan kan faktiskt komma så sent som i vecka 11. Hände alltså igårkväll och jag mådde så jäkla illa resten av kvällen att det bara var att gå och lägga sig. Lider med er som haft det såhär i flera veckor! Idag mår jag som vanligt igen så jag vet inte riktigt vad det var.. Gulesäcken borde väl vara borta nu snart? Går in i vecka 12 på lördag.
Åh hörni vad skönt att höra att fler än jag har dessa sjukt jobbiga symtom haha. Är bara i vecka fem+4 men kissar hela tiden, förstoppad, brösten gör ont, ryggen, gråtmild hela tiden, kort stubin och smått illamående.
Längtar sååå till inskrivningen och UL! Hur går inskrivningen till?
Lycka till allihop!