BF mars 2016 Sthlm
Hej!
Finns de några fler därute som är gravid med bf i mars 2016 o bor i sthlms området?? :)
har inga "gravid" kompisar runt mig alls.. skulle va kul o prata med folk som är gravida oxå :)
Hej!
Finns de några fler därute som är gravid med bf i mars 2016 o bor i sthlms området?? :)
har inga "gravid" kompisar runt mig alls.. skulle va kul o prata med folk som är gravida oxå :)
Vart i sthlm bor ni?
Jag har bf 4 mars. :)
är otroligt trött just nu, sover typ 1 timme om dagen.. gjorde middag redan vid lunchen så jag skulle slippa vid middagstid!
Jag bor i Högdalen :)
Samma här somnar varje eftermiddag men hade inget illamående under dom tidigare graviditeterna så jag hoppas jag slipper det denna gång med.
Hej!
Jag har BF 7 mars med barn nr 2. Bor centralt.
Känner igen mig i det ni skriver om trötthet, men inget illamående än! Mådde räv hela första graviditeten, så väntar mig samma sak igen.
välkommen :)
Hur länge har ni försökt få barn?
Vi har försökt i 2 år och hade precis påbörjat ivf men slapp :)
Hej!
Jag bor i Märsta och är gravid med mitt 3:e men min mans 1:a barn :) bf 10/3 och går in i vecka 6 imorgon. Tiden går ju så sakta! Ena stunden sitter jag och nojjar över att symtomen känns försvunna, nästa stund anstränger jag mig för att hålla illamåendet i schack eller hålla ögonen öppna... Någon som känner igen sig?
välkommen!
ja de är lite samma här! idag har det varit en jobbig dag med illamående typ hela tiden o varit såå trött...
Hej, jag hoppar in här jag med. Jag har BF 23 mars, första barnet.
Hej
Bor i Solna. Gravid med andra barnet bf kring 6 mars.
Grattis till alla plus
Hej allihopa! Grattis till plussen! Hoppar gärna in här :) är beräknad den 4e mars med mitt 3 barn och bor i Täby :)
varit på gynakuten. det är ett utomkvedshavandeskap.
Så lämnar denna tråd och hoppas på det bästa för er andra.