• FaithHope

BF mars 2016 Sthlm

Hej!

Finns de några fler därute som är gravid med bf i mars 2016 o bor i sthlms området?? :)

har inga "gravid" kompisar runt mig alls.. skulle va kul o prata med folk som är gravida oxå :)

• Svar på tråden BF mars 2016 Sthlm
  • Oberg

Hej,

Jag bor i Sthlm och väntar mitt andra barn med bf mars 2016.

Hur mår du?

• jeniii88

Hej, jag plussade idag bf är beräknat till 20e mars. Bor i sthlm och har två pojkar sen tidigare födda 08 och 11. :)

• FaithHope

Vart i sthlm bor ni?

Jag har bf 4 mars. :)

är otroligt trött just nu, sover typ 1 timme om dagen.. gjorde middag redan vid lunchen så jag skulle slippa vid middagstid!

• jeniii88

Jag bor i Högdalen :)

Samma här somnar varje eftermiddag men hade inget illamående under dom tidigare graviditeterna så jag hoppas jag slipper det denna gång med.

• FaithHope
    jeniii88 skrev 2015-07-09 16:41:51 följande:

Jag bor i Högdalen :)

Samma här somnar varje eftermiddag men hade inget illamående under dom tidigare graviditeterna så jag hoppas jag slipper det denna gång med.

Hoppas du slipper illamående.. jag fick det inte förrän vecka 8 med sonen o nu fick jag det direkt.. :/
    Jag bor norr om sthlm :)
  • Carabellis kusp

Hej!

Jag har BF 7 mars med barn nr 2. Bor centralt.

Känner igen mig i det ni skriver om trötthet, men inget illamående än! Mådde räv hela första graviditeten, så väntar mig samma sak igen.

• FaithHope
    Carabellis kusp skrev 2015-07-09 19:14:55 följande:

Hej!

Jag har BF 7 mars med barn nr 2. Bor centralt.

Känner igen mig i det ni skriver om trötthet, men inget illamående än! Mådde räv hela första graviditeten, så väntar mig samma sak igen.

välkommen :)

Hur länge har ni försökt få barn? 

Vi har försökt i 2 år och hade precis påbörjat ivf men slapp :)

• Carabellis kusp
    FaithHope skrev 2015-07-09 19:47:35 följande:

välkommen :)

Hur länge har ni försökt få barn? 

Vi har försökt i 2 år och hade precis påbörjat ivf men slapp :)

Tack!

Det verkar hända många; spontant gravid innan ivf kommer igång! Grattis! Förstår att det var efterlängtat!

Jag blev gravid på tredje ägglossningen efter att jag tog ut spiralen, men som stressad småbarnsmamma blir det inte så mycket sex, så det är överdrivet att säga att det var tredje försöket.
  • Camilllla

Hej!

Jag bor i Märsta och är gravid med mitt 3:e men min mans 1:a barn :) bf 10/3 och går in i vecka 6 imorgon. Tiden går ju så sakta! Ena stunden sitter jag och nojjar över att symtomen känns försvunna, nästa stund anstränger jag mig för att hålla illamåendet i schack eller hålla ögonen öppna... Någon som känner igen sig?

Svar på tråden BF mars 2016 Sthlm