BF mars 2016 Sthlm
Hej!
Finns de några fler därute som är gravid med bf i mars 2016 o bor i sthlms området?? :)
har inga "gravid" kompisar runt mig alls.. skulle va kul o prata med folk som är gravida oxå :)
Hej!
Finns de några fler därute som är gravid med bf i mars 2016 o bor i sthlms området?? :)
har inga "gravid" kompisar runt mig alls.. skulle va kul o prata med folk som är gravida oxå :)
Hej,
Jag bor i Sthlm och väntar mitt andra barn med bf mars 2016.
Hur mår du?
Hej, jag plussade idag bf är beräknat till 20e mars. Bor i sthlm och har två pojkar sen tidigare födda 08 och 11. :)
Vart i sthlm bor ni?
Jag har bf 4 mars. :)
är otroligt trött just nu, sover typ 1 timme om dagen.. gjorde middag redan vid lunchen så jag skulle slippa vid middagstid!
Jag bor i Högdalen :)
Samma här somnar varje eftermiddag men hade inget illamående under dom tidigare graviditeterna så jag hoppas jag slipper det denna gång med.
Jag bor i Högdalen :)
Samma här somnar varje eftermiddag men hade inget illamående under dom tidigare graviditeterna så jag hoppas jag slipper det denna gång med.
Oj så jobbigt, hoppas det går över fort för dig
Hej!
Jag har BF 7 mars med barn nr 2. Bor centralt.
Känner igen mig i det ni skriver om trötthet, men inget illamående än! Mådde räv hela första graviditeten, så väntar mig samma sak igen.
Hej!
Jag har BF 7 mars med barn nr 2. Bor centralt.
Känner igen mig i det ni skriver om trötthet, men inget illamående än! Mådde räv hela första graviditeten, så väntar mig samma sak igen.
välkommen :)
Hur länge har ni försökt få barn?
Vi har försökt i 2 år och hade precis påbörjat ivf men slapp :)
välkommen :)
Hur länge har ni försökt få barn?
Vi har försökt i 2 år och hade precis påbörjat ivf men slapp :)
Hej!
Jag bor i Märsta och är gravid med mitt 3:e men min mans 1:a barn :) bf 10/3 och går in i vecka 6 imorgon. Tiden går ju så sakta! Ena stunden sitter jag och nojjar över att symtomen känns försvunna, nästa stund anstränger jag mig för att hålla illamåendet i schack eller hålla ögonen öppna... Någon som känner igen sig?