nihka skrev 2015-07-27 21:38:01 följande:
Aggressivt? Hahahahahahahaha! Jag har inte frågat någon om det ekar uppe i deras huvud, inte talat om att det är fel på någon jag pratar med här mm mm mm utan bemött de som kommer med sådant till mig utan att uttala mig om deras person. Jag har istället frågat efter länkar till påståenden och backat upp mina påståenden med länkar. Vad är problemet?
Det beror sig på hur du menar. Jag har bott i andra europeiska länder periodvis över åren.
Okej. Jag vet att du inte är topic här men jag kan inte låta bli att undra om du vet hur du uppfattas. Med risk för att vara ot alltså: Jag känner folk väldigt väl som kommer från Finland, Sverige, Norge, Ungern, Kroatien, Slovenien, Serbien, Italien, Spanien, Frankrike, Tyskland, Storbritannien, USA, Peru, Ecuador, Australien... Men aldrig har jag varit med om någon som skriver så aggressivt som du. I nästintill varje inlägg finns från dig ett försök till verbal örfil. Om du inte kan se det själv så lider du tydligen iaf inte av det. Men du framstår som otroligt (med feta understrykningar) arg, nästan hatisk faktiskt, vilket måste vara jobbigt. Det färgar dina inlägg.