Anonym (Inte en chans) skrev 2015-07-27 21:48:42 följande:
Okej. Jag vet att du inte är topic här men jag kan inte låta bli att undra om du vet hur du uppfattas. Med risk för att vara ot alltså: Jag känner folk väldigt väl som kommer från Finland, Sverige, Norge, Ungern, Kroatien, Slovenien, Serbien, Italien, Spanien, Frankrike, Tyskland, Storbritannien, USA, Peru, Ecuador, Australien... Men aldrig har jag varit med om någon som skriver så aggressivt som du. I nästintill varje inlägg finns från dig ett försök till verbal örfil. Om du inte kan se det själv så lider du tydligen iaf inte av det. Men du framstår som otroligt (med feta understrykningar) arg, nästan hatisk faktiskt, vilket måste vara jobbigt. Det färgar dina inlägg.
Jag tror att du får ställa frågan till dig själv om varför du projicerar. Titta bakåt på dina inlägg och för de som fattas se dem citerade. Det är du som gått till personangrepp och inte jag. Du tycks bli provocerad av att man inte sväljer din världsbild utan envist fortsätter att be om belägg för påståenden. och tillbakavisa påståenden om saker jag aldrig sagt som "oskyldiga änglar" och what more.
Nej, jag lider inte av att fråga gång på gång efter belägg på helt befängda påståenden som att alla tiggare i Sverige per definition är kriminella. Pulsen går inte ens upp, men jag får många tillfällen att skratta som du ju har märkt. Fast egentligen är det inte så roligt utan tragiskt att människor är så hatiska mot fattiga människor - eller förlåt de är bara fattiga så länge de stannar hemma. Så fort de korsar gränsen in till Sverige är de "ekonomiska turister" och "kriminella". Samma människor som det ändå är så synd om att man ska hjälpa dem på plats.