Inlägg från: Uliise |Visa alla inlägg
  • Uliise

Aprilbebis 2016

millaw - njae. Vissa har samma BF hela graviditeten, men ofta ändras det efter vägen. Jag försöker att inte bry mig om BF så mycket. Min två kom som sagt 14 dagar efter BF

• Uliise

Jo men visst, det är ju kul att ha ett datum att drömma sig till

• Uliise

Välkomna sandraellinor och Shiney!

Minns så väl när jag plussade med min etta, så overkligt och läskigt!

• Uliise

Obehagligt Nystjärna, men inte allt för ovanligt vid graviditet tyvärr :-/
    Har själv väldigt lågt blodtryck i vanliga fall och det blir inte bättre när jag är gravid.

Här har illamåendet kommit på riktigt nu, måste äta för att hålla det borta. Behöver iaf inte uppsöka toaletten - alltid något!

• Uliise

Beklagar EmPe

Gällande oro för missfall/MA är jag väldigt krass, händer det så händer det. Inget jag kan påverka tyvärr.

Här har illamåendet kommit med besked. Mår illa i princip konstant. Slipper kräkas men ändå. I övrigt är det lite lite ömma bröst som kommit.
    Psykiskt har jag fått väldigt lätt att gråta, för allt som är lite sorgligt. Konditionen börjar vara på väg bort här också tyvärr, flåset är värre .-P

Ska på bröllop till helgen, tur att jag kör så man har en ursäkt att inte dricka!

LjuvaMirakel - eller hur! 3:e barnet här och tiden står ju still... Går inte alls fortare tyvärr

• Uliise

Åååh vad jag mår illa!! Kräks inte men går omkring och känner mig nästan spyfärdig dygnet runt- Mat hjälper lite men är iinte sugen på att äta. Äter bara för att få bort illamåendet lite grann... Med ettan var jag knappt illamående, med tvåan mådde jag såhär i 6 veckor... Hoppas det blir lika "kortvarigt" den här gången.

Välkommen alla nya!

• Uliise

Så ledsen för er som drabbats av missfall och utomkveds

Hur går det för er andra? Här tuffar illamåendet på, 4 veckor har jag haft det nu. Förhoppningsvis bara 2 veckor kvar om det blir likadant som med 2:an...

Börjar bli lite "tjock" Ingen bebismage alls, mer "ätit för många bullar-mage". Börjar kännas att något händer där nere...

• Uliise
    Solen87 skrev 2015-08-24 06:24:49 följande:

Blä för illamående! Vilken vecka är du i?

Här hänger illamåendet i dygnet runt, för sonen släppte det i vecka 16 för mig, jag hoppas de kan gå över snabbare denna gång:)

Vecka 10, med tvåan kom illamåendet precis som nu i v 6 och försvann i vecka 12. Hoppas det blir samma den här gången, 2 v till är ok! Spyr inget men är jobbigt att gå runt och känna sig magsjuk...
  • Uliise

KUB om prick 2 veckor, ska förhoppningsvis bli spännande och roligt!

• Uliise

Usch vilken pärs du går igenom Nystjärna Skönt då att ULet gick bra och ni fick se bebisen!

Ska göra första ULet på fredag, KUB! Ska bli spännande, rätt nervöst men hoppas förstås det går bra.

Svar på tråden Aprilbebis 2016