• Nils-Eric

Första barnet 2016 (Stockholm)

Hej!

Jag fyller 30 i höst, bor i Stockholm och har precis plussat!
    Bf 2016-04-04

Något annan som är i samma situation och vill följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-08-03 10:15
    IceIce
    28 år
    Bf 12/2

Joni
    30 år
    Bf mitten på jan

Miillaw
    26 år
    Bf 4/4

:)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-08-04 11:33
    cassandrah
    27 år
    Bf 10/4

topaz.
    27 år
    Bf 10/4

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-08-06 21:06
    Välkomna till vår gemensamma grupp: www.familjeliv.se/forum/group/123781
    (Heter som denna tråd om länken inte fungerar!)
    Gå gärna med där. Förutom att det är trevligt att samlas kan vi även prata privat där :)

junibarn19
    24 år
    Bf 22/2

Wadenholt
    25 år
    Bf 3/4

Roxie
    28 år
    Bf 6/2

Mlady
    24 år
    Bf 12/4

• Svar på tråden Första barnet 2016 (Stockholm)
  • camillis86

Härligt Nils Eric!! Magen kommer säkert snart ska du se! Själv är jag i v 17 och magen syns ordentligt, har inte kunnat dölja på flera veckor! Märkligt att det är så himla olika!
    Trevlig helg på er tjejer! :)

• Nils-Eric
    camillis86 skrev 2015-11-06 14:38:16 följande:

Härligt Nils Eric!! Magen kommer säkert snart ska du se! Själv är jag i v 17 och magen syns ordentligt, har inte kunnat dölja på flera veckor! Märkligt att det är så himla olika!
    Trevlig helg på er tjejer! :)

Det är jag alldeles säker på att den gör. Skönt att inte börja använda andra kläder eller att byta uniform på jobb så jag är glad att det är såhär just nu :)

Trevlig helg på dig med!

En bild på Lilleman från idag: 

• junibarn19
    Nils-Eric skrev 2015-11-06 14:43:08 följande:

Det är jag alldeles säker på att den gör. Skönt att inte börja använda andra kläder eller att byta uniform på jobb så jag är glad att det är såhär just nu :)

Trevlig helg på dig med!

En bild på Lilleman från idag: 

Vad härligt att ha gjort RUL :) och att allt ser bra ut! :)
  • Joni

Var på mama mias förlossningskurs på Danderyds sjukhus igår som var toppen, rekommenderar verkligen den! Väldigt bisarrt att befinna sig insett rum med 40-50 andra lila gravida kvinnor som en själv dock! :)

• junibarn19
    Joni skrev 2015-11-09 09:41:02 följande:

Var på mama mias förlossningskurs på Danderyds sjukhus igår som var toppen, rekommenderar verkligen den! Väldigt bisarrt att befinna sig insett rum med 40-50 andra lila gravida kvinnor som en själv dock! :)

Va kul :) vi ska gå sen om några veckor fast på Huddinge :)
  • Nils-Eric
    Joni skrev 2015-11-09 09:41:02 följande:

Åh vad kul! Den vill jag gå. Ska kolla upp möjligheterna vid nästa besök hos BM
  • Joni

Är det någon som har tänkt att gå någon annan kurs? Profylax eller nåt annat?

• mirakelspektakel
    Nils-Eric skrev 2015-11-09 14:32:24 följande:
    Åh vad kul! Den vill jag gå. Ska kolla upp möjligheterna vid nästa besök hos BM
    det är bara att gå in på mama mias hemsida och anmäla sig.
  • Bebisfeber84
    Nils-Eric skrev 2015-11-06 14:03:10 följande:
    Tack

Det gick superbra. Allt såg bra ut! Hur fint som helst Vi fick filma skärmen lite på slutet så lite "rörlig" bild fick vi med oss och 4 st utskrivna bilder. Han var busig. Sög på tummen, drack och busade runt.

Känns sjukt att allt går så bra. Nästan "för" bra. Känner mig inte gravid, ser inte gravid ut och allting med lilleman flyter precis som det ska.

Men jag klagar inte!!!

Där satt en tjej med en liten bebis i väntrummet när jag kom ut. Vi pratade lite. Hon kunde inte förstå att jag var i vecka 20, samma sak säger de på jobb. Men nu tror jag det går snabbt

Hoppas det är bra med alla er andra också
    Gud vad härligt tjejen! Jag har RUL imorgon. Börjar bli nervös :)
Svar på tråden Första barnet 2016 (Stockholm)