• Sookie85

Ivf falun hösten 2015

Ja det är bra, jag kontaktade kliniken då jag blev spontant gravid och jag fick komma till dom på två tidiga UL :) hos mvc får man ju bara ett vid typ v 18...

Har några vänner som vet och min mamma, men denna gång har vi inte berättat för någon.

Vi hann ju sprida den glada nyheten då vi var gravida till dom närmaste... Vill inte göra om samma sak så nu håller vi tyst.

Mitt jobb vet om, har varit ledig så mkt. Nu har vi ny chef som tydligen fick sin son genom ivf.

Har ni berättat för folk? Ska du tjuvtesta??

Kram

• Sookie85

Jag tror jag kommer testa nästa helg, har TD på måndagen.

Mina två andra försök har sett olika ut, på färskförsöket fick jag en blödning dag 5 och på FET kom mensen på min TD...

• Sookie85

Såg jag med att vi också har TD på söndagen, hihi då kanske vi kan tjuva samtidigt :)

• Sookie85

Tack MamaSniff :)

Jag har inte heller koll på mina värden, men läkarna vet nog vad som är bäst för dig och dina ägg :)

Hur mår du annars?

• Sookie85

Jag har blivit överstimulerad och det höll i sig nån vecka.

Vila mycket och drick mycket med vatten.

Får du ta fragminsprutor? Det fick jag, mot blodpropp.

Hoppas du mår bättre snart, men det gör tyvärr ont...

RD 7 idag och jag har haft lite mensvärk... Är livrädd varje gång man går på toa!

• Sookie85

Vi kunde inte hålla oss, så vi tog nyss ett test på RD9 pch visst ser man två streck? Vi tar inte ut nått i förskott men glada blev vi :)

• Sookie85

Äh, jag vet inte hur man får upp en bild!

Väntar2015 - har du tagit ett test för att kolla? Man kan ju blöda lite ändå.

• Sookie85

Ok, då är du på RD10 idag :) när hade du din riktiga testdag? Jag har min på söndag så ringer kliniken på måndag :)

• Sookie85

Då ligger vi lika :)

Hade du Staffan? Var det här din första gång? Blandar ihop alla ivf:are ju :)

Hur mår du?

Jag mår bra fast det spänner lite i magen ibland.

Kram

Svar på tråden Ivf falun hösten 2015