• Sookie85

Ivf falun hösten 2015

Mår bra tack :) öm i magen, mest på kvällarna. Är orolig att det ska bli som förra gången med MA, vill bara ha VUL men det är typ 3 veckor dit!

Hur mår du själv?

• Sookie85

Du kan få mens samtidigt som Lutinus, det fick jag förra ivf:en och då skulle jag fortsätta med Lutinus fram till TD, man kan ju blöda fast man är gravid.

Håller tummarna att mensen inte är på G och att du lyckas :)

Här njuts det tyvärr inget, är så orolig hela tiden och vågar inte tro att det ska bli en bebis. Tog test i helgen igen och det blev två klara streck på en gång :)

Idag har jag tokont i magen, stressigt på jobbet och blev utan lunch :( sover dåligt då jag måste gå och kissa flera gånger, men det är ju bra med gravidsymptom :)

Kram på er

• Sookie85

Grattis!!! Har vi alla plussat nu?

Hur mår ni?

Jag mår illa, mest på kvällarna och är sjukt trött (har redan lagt mig).

Är nu svullna om magen?

Stor kram!

• Sookie85

Jo, jag är lite svullen.

Kunde inte sova inatt pch idag känns det som att symptomen är borta....

Vill att dessa två veckor går fort!

• Sookie85

Åh nej MamaSniff :( när har du fin riktiga TD?

Hoppas iaf att det går vägen för dig! Stor kram!

• Sookie85

Jag fick också lämna blodprov, de sa att det skulle ligga på under 2,5 och mitt låg på 1 nånting, vilket var bra.

Du kan inte få komma in tidigare MamaSniff? Med tanke på din oro?

Jag mår bra, spydde för första gången i fredags kväll... Har mest mått illa på kvällarna men nu är det borta = orolig!

Har inte heller lika mkt molvärk = orolig

Men brösten är ömma och magen svullen.

Går in i v 8 på onsdag och VUL den 29/11.

• Sookie85

Vad ledsen jag blir för er skull MamaSniff, håller tummarna att er bebis ligger och jäser i frysen till det snart är dags igen :) gör någon roligt nu under tiden, stor kram!

Allt ok med mig, sjukligt trött bara! Är på jobbet nu, kör ju 36 timmar i sträck och blev utbeordrad till helgen... Men då går tiden fort och snart dags för VUL :)

Har ni vågat ha sex? Jag är inte så sugen då jag är så svullen och öm i magen, sen vågar vi inte riktigt än :)

• Sookie85

Håller med dig, tiden går såååå långsamt! Jag har VUL på torsdag :)

Är också orolig att inte se ngt hjärta, har ju varit ned om det förut... Men denna gång är jag mer svullen och känner av mer i magen så vi får hoppas att allt är som det ska.

Jag tycker att det känns som att det syns på magen. Annars är jag sjukt trött och somnar före 21 varje kväll. Mår lite illa ibland men har inte spytt nå mer iaf.

Syns det på era magar? Har ni berättat för några ännu?

Kram!

• Sookie85

Min jobbarkompis frågade precis om jag var gravid! Det syndes på mina ögon och en liten bula sa hon (är rätt smal så magen är rätt svullen redan).

Att man ens frågar det? Tänk om jag inte varit gravid?!

Åhhhh 2 dgr kvar till VUL!

Svar på tråden Ivf falun hösten 2015