• Februari2013

Aprilbebisar 2016

Hej!

Jag har nyligen plussat, hade BIM 8/8, och tycker det skulle vara kul att dela erfarenheter och tankar med andra gravida under graviditetens gång.

Finns det fler som precis plussat och ska föda i april?

Jag är 26 år och är även mamma till en glad liten pojke på 2,5 år.

• Svar på tråden Aprilbebisar 2016
  • Spikie

Hej! 
    Vill gärna hänga på jag också.
    Som det ser ut nu så är jag i v5+2 med 3:dje barnet, BF 16 April.

• Lea137

kul att vi är så många som väntar smått till April :)

ringde idag och fick tid i september till inskrivnings samtal.

är orolig för mf, eftersom jag inte varit gravid innan, men hoppas allt ska gå vägen :)

• SarahJ

Jag fick två ultraljud inbokade idag när jag ringde. Ett den 8/9 och det andra 21/9. Just pga av mina ma:s. Inskrivning blir den 9/9 om allt ser normalt it den åttonde.

Sen.får jag välja kub om jag vill å, men det är ett dygns resa så jag tror inte jag tar det. Har ingen som kan ta dottern. Och ta med en trotsade två åring är inget jag helst skulle vilja. ;)

• Kristallflinga
    SarahJ skrev 2015-08-18 21:44:57 följande:

Jag fick två ultraljud inbokade idag när jag ringde. Ett den 8/9 och det andra 21/9. Just pga av mina ma:s. Inskrivning blir den 9/9 om allt ser normalt it den åttonde.

Sen.får jag välja kub om jag vill å, men det är ett dygns resa så jag tror inte jag tar det. Har ingen som kan ta dottern. Och ta med en trotsade två åring är inget jag helst skulle vilja. ;)

Va skönt att du fick ultraljud så fort ändå! Jag ska få mina tider till det imorgon och hoppas på att det kommer lika fort för mig.

Ett dygns resa för att göra kub? Det känns inte så bra.. förstår dock att du inte vill ta med dottern!
  • Woodwick

Hej alla! Jag plussade igår på sjätte försöket och första försöket med bidrottninggele. Första barnet för oss så huvudet snurrar med frågor, oro samt lycka :) so far mår jag helt okej, lite illamående och mer hungrig :) Bf 28april :) ska bli så roligt att få följa alla!

• louise w

skulle önska en fbgrupp! Var med i en med förta barnet och det var grymt! Innan under och efter :)

• louiseclaire

Jaha, då fick man missfall igen... :( var i v6 nu. Fick missfall i juni också, då i v13. Ingen utredning görs förrän man haft 3 missfall, kul... orkar inte det här!!

• lillasysterfia
    louiseclaire skrev 2015-08-19 16:25:53 följande:

Jaha, då fick man missfall igen... :( var i v6 nu. Fick missfall i juni också, då i v13. Ingen utredning görs förrän man haft 3 missfall, kul... orkar inte det här!!

Förstår dig! Man blir frustrerad! Önskar att det ska ta sig fort igen för dig och att det stannar då! Massa kramar!
  • sandra em

Hej ! plussade igår med bf 21/4! Hänger gärna med här och på Facebook !:)

största symtomet jag har är trötthet och uppsvullen mage... Är tredje barnen ochans har även en bonus :)

Svar på tråden Aprilbebisar 2016