BF maj 2016
Fick positivt på digitala testet imorse ????. Borde ha bf 20 maj
Fick positivt på digitala testet imorse ????. Borde ha bf 20 maj
Har varit i kontakt med barnmorskan och hon tyckte att det lät som ettt "typiskt" missfall:(
vad jag verkligen inte orkar med det här nu!! Bara att börja om med alla ägglossningstest och skit igen..
Lycka till allihop!!
Mysigt. Ville göra något gulligt men igår fick jag svagt pluss. Han ville gärna ha starkare bevis innan han trodde på de så jag gick upp tidigt innan han skulle iväg och så fick han se digitala
Hej Fick precis ett plus så nu väntar vi ett syskon till våran 3åring Bf 22 Maj tror jag.
Kan knappt tro det! Ska läsa ikapp allt ni har skrivit sen när lillan har lagt sig
Hur gör ni andra med hårfärg? Min utväxt gör sig påmind och håret känns tråkigt. Samtidigt vet jag inte om jag vågar färga, det är ju så mkt kemikalier. I Danmark så avråder de tydligen gravida från att färga håret.
Tänker ni andra färga håret under graviditeten?
Ja jätteroligt Är orolig för MF nu istället, va tokig man är
När hade du bf?
mariafii: ska ta reda vilken vecka jag är i, min gynläkare trodde på 5-6 sist jag var iväg, mitt hcg i blodet har inte gått upp som de skulle i början men nu så ser de bra ut, så han ville kolla en sista gång så allt ser bra ut där inne också. Var hos en annan läkare först o när han såg mina hcg nivåer så sa han att dom var låga och att jag skulle gå hem o vänta på missfall, förklarade ingenting, han jag har nu är jätte bra o verkligen följer upp, och har inte kommit nått MF, jag va troligtvis väldigt tidigt gravid första gången jag var inne. (Visste inte om att jag var gravid, åkte till akuten pga rygg o magsmärtor). Så därför har jag tidiga undersökningar :) ja det är klart man vill kolla så allt är bra!:)
En liten majbebis blir det förhoppningsvis här med :) Lite smått chockade då det tog sig på första försöket denna gången, men förra tog det över 1,5 år. Så har testat några gånger med testlagret och igår fick det även bli ett digitalt test så nu ska det bara sjunka in men trots att jag vetat om det i en vecka nu! Det blir tredje barnet, har två pojkar sedan tidigare en på sex år och en på tre år :)
Nu har jag kommit hem från ultraljudet :) dom kunde se de med vanligt UL är i 5+5 o hjärtat slog som bara den, vilken lycka ????