Inlägg från: HonanHöna |Visa alla inlägg
  • HonanHöna

BF maj 2016

Pell skrev 2016-06-03 10:03:38 följande:

Jo allt gick bra, såhär i efterhand är jag glad att det gick fort (hann inte börja spy- förra gången var fruktansvärd på så vis)

Ja ingen hit med värme och höggravid så könner med er som är kvar, dessvärre är jg fortfarande svullen om fötterna, antar att det tar lite längre tid att bli av med vattnet i kroppen på sommaren än på vintern

Va skönt o höra :) jätte grattis igen!!
  • HonanHöna
    TriciaN skrev 2016-06-03 10:19:05 följande:

Jag är sååå uttråkad och tycker att dagarna går sååååå långsamt :/

Ja håller me dig.. Det suger!! Du har inte heller någon hobby o sysselsätta dig me?
  • HonanHöna
    TriciaN skrev 2016-06-03 10:54:16 följande:

Nä. Jag älskar ju röra på mig och träna, men med denna foglossningen kommer man ju 200m sen är man slutkörd.. Önskar jag hade kunnat va duktig på att sy eller någonting :)

Nu har alla mina vänner ploppat som va beräknade i Maj, blir man själv stressad? Fattas bara att de som är beräknade i juni ploppar före en själv

Ja exakt som mig.. E jätte aktiv annars, så detta blir ju jäkla frustrerande asså.. Jävla foglossning..

Haha ja man blir ju stressad o arg, ledsen, besviken..
  • HonanHöna

Hoppas verkligen.. Men de varierar väldigt i tiden mellan. 6-18 minuter.. Ska man ställa dig på croissantern en stund kanske? Hihi

• HonanHöna

Äntligen är våran lilla tjej här :) 12.25 kom hon. 3030g och 47 lång. En pytte bebis!! Önskar att era ska komma nu också!

• HonanHöna
    TriciaN skrev 2016-06-04 16:05:09 följande:

Åh grattis!! Så roligt :)

Nu är de nog bara jag kvar som ska ha ut min

Håller verkligen tummarna att den lille kommer snart ;) tack! Helt slut nu.. Inte sovit sen igår natt
  • HonanHöna
    SJLN skrev 2016-06-04 18:15:40 följande:

Men åh så liten.^^ Stort grattis!

Ja pytteliten :) tack!
  • HonanHöna
    TriciaN skrev 2016-06-04 23:15:04 följande:

Jaha BF+7 imorgon. Borde fan inte va ok att genomlida detta igen.

Min lilla kom på bf+7 så tappa inte hoppet! Men ja lider me dig!!
Svar på tråden BF maj 2016