BF maj 2016
Någon annan som blivit förstoppad?? Ska ringa bm imorgon. Men visst borde man kunna ta lite laxermedel??
Någon annan som blivit förstoppad?? Ska ringa bm imorgon. Men visst borde man kunna ta lite laxermedel??
Har tagit lägsta laxerdos igårkväll, samt för typ fyra dagar sen. Hinkar vatten men det hjälper inte. Får köpa mer frukt idag och kolla nån katrinplommon juice. Bm var på kurs, typiskt
Okej inga värkar här men är inget starkt medel då det tar många timmar innan det verkar och resultatet sisådär. fast lite nervös blir man ju. Måste prata med bm, hoppas hon är tillbaka imorgon. Aja hinkar vatten, druckit äcklig katrinplommonjuice, tryckt plommon, kiwi och gått 6km rask promenad... Inget resultat ännu men hoppas på imorgon.
Hur går det för er allesammans? Mår ni bra?
Alltså det känns nästan lättare att läsa att man inte ät själv i illamåendet. Uhhh hoppas det släpper snart! Visst säger man v12 eller är det 13? (Om man har tur). Är 11+4 idag så väntar och hoppas med hållna tummar.
Som gravid får man gnälla hur mycket man vill ;) jag är grinigare än vanligt -blir typ sur över ingenting. Och så har jag blivit förkyld.. IGEN, andra gången sen vi plussade.
Men mitt i stormen så har jag finns det hopp... Har faktiskt inte mått illa idag. Vågar inte ropa hej ännu men håller tummarna. Okej mådde illa efter middagen men kastade i mig maten så får skylla mig själv.
Berättade för jobbet förra veckan eftersom jag är föräldraledig nu till januari och bara hade tänkt jobba tre månader (om jag orkar). De grattade men tror nog att de helst sett att jag kommit tillbaka (varit svårt med vikarie)
Bilder? Jag ser inga bilder