BF maj 2016
Nu har vi varit på rul och sett vårat lilla pyr. Blev flyttade och har nu bf 25/5 istället för första datumet som var 11/5
Allt såg bra ut och det blir så mycket verkligare efter att få se h*n.
Nu har vi varit på rul och sett vårat lilla pyr. Blev flyttade och har nu bf 25/5 istället för första datumet som var 11/5
Allt såg bra ut och det blir så mycket verkligare efter att få se h*n.
V18 här (17+1) och har gått upp ca 1-1,5kg sen inskrivningen. Men mår illa rätt ofta och kräks med jämna mellanrum så det beror nog på minskade aptiten, för mage har jag fått och fläsket har liksom flyttat sig till höfterna och haka.. Förra grav. Gick jag inte upp så mycket heller utan mest bara magens vikt, någon som vet om sådan data sparas hos bm? Hade varit kul att kunna jämföra sen.
Ja det sparas. Alla magmätningar (sf-mått) mm står i journalen. Det är bara att be om att få de utskrivet .
Det verkar som vi har samma bf (26maj) är i v 17+2 idag.
En liten fråga, glukosbehandling varför gör man sån? Gjorde inget sånt förra grav och bm aldrig nämt nått sånt. Vad är det?
Okej tack då vet jag typ vad glukosgrejjset är.
God jul hoppas ni får det trevligt och mycket god mat!
Ska kolla på syskonvagn (begagnad) nu på måndag men vad pyret själv ska få för vagn vete gudarna. Väldigt sugen på att testa stokke scoot v2 men liiiiite väl smådyr då storasyster också ska ha egen vagn samt att vi måste köpa babyskydd....
Fy tusan.. Någon annan som fortfarande kräks???
Hej tjejer :) har ni tecknat gravidförsäkring? Isåfall vilken??
Hoppas ni alla mår bra.
Fast med k.. :P
Skandia