• Svar på tråden Majbebisar 2016
  • Jessica4

Hej! Kan jag hoppa in här? bf runt 10-12 maj. Det gick på första försöket vilket jag inte var beredd på alls men är hur glad som helst!
    Är 22 år och har en son sen innan som fyller 2 år om en månad.

Har tänkt ringa bm snart, minns inte när jag gjorde det förra gången :) men är i vecka 6 nu så det är väl inte för tidigt i alla fall.

Lycka till med era graviditeter allihop! Ska bli kul att få följa er :)

• Mymlan1986
    Jessica4 skrev 2015-09-10 09:18:29 följande:

Hej! Kan jag hoppa in här? bf runt 10-12 maj. Det gick på första försöket vilket jag inte var beredd på alls men är hur glad som helst!
    Är 22 år och har en son sen innan som fyller 2 år om en månad.

Har tänkt ringa bm snart, minns inte när jag gjorde det förra gången :) men är i vecka 6 nu så det är väl inte för tidigt i alla fall.

Lycka till med era graviditeter allihop! Ska bli kul att få följa er :)

Jag har BF 11/5 och jag ringde och bokade inskrivning i går och fick tid 1/10. Lika bra att ringa och boka så man får en tid. väldigt svårt att få tider annars på mitt Mvc
  • Jessica4
    Mymlan1986 skrev 2015-09-10 11:05:49 följande:

Jag har BF 11/5 och jag ringde och bokade inskrivning i går och fick tid 1/10. Lika bra att ringa och boka så man får en tid. väldigt svårt att få tider annars på mitt Mvc

Ja får kanske ringa då :) jag tror inte att det är så svårt att få tid här men man vet ju aldrig!
  • Allies

Dagens grubblande/ funderingar från min sida;

1) Har inte speciellt ömma bröst, vilket jag vill minnas att jag haft tidigare graviditeter. Någon fler som inte har ömma tuttar? ;)

2) Sedan jag blev gravid har jag fått ont i knäna.. och i ryggslutet. Detta kan väl inte vara kopplat till graviditeten? :)

• Novembersmile

Mina är inte speciellt ömma. Men spända. Men inget ont förutom känsliga bröstvårtor ! Känner mest av trötthet och lite molvärk till och från!

Allies skrev 2015-09-10 19:15:58 följande:

1) Har inte speciellt ömma bröst, vilket jag vill minnas att jag haft tidigare graviditeter. Någon fler som inte har ömma tuttar? ;)

2) Sedan jag blev gravid har jag fått ont i knäna.. och i ryggslutet. Detta kan väl inte vara kopplat till graviditeten? :)

BF 2016-05-14
  • Pyret13

Jag har inte ömma bröst direkt, däremot har de växt till sig rejält.

Jag har känt av ryggslut i ett par veckor och idag kände jag av knäna. Hoppas det är övergående! Är i v 5+3 ca.
  • carolinajohansson93

Mina tuttar är super ömma. Älskar o ligga på mage när jag sover men jag kan inte göra de nu. Känns som två stenar...
Svar på tråden Majbebisar 2016