IVF oktober 2015
Hej
Undrar om jag får hoppa in här?
Var i Falun igår och fick tillbaka 2 stycken ägg, ett med 8 celler och ett med 10 celler, odlade i 3 dagar
Har testdagen den 31/10 :)
Hej
Undrar om jag får hoppa in här?
Var i Falun igår och fick tillbaka 2 stycken ägg, ett med 8 celler och ett med 10 celler, odlade i 3 dagar
Har testdagen den 31/10 :)
Oh, vad kul, grattis till ruvandet :)
Och då har vi td samma dag, men jag satte in en 2-dagars i torsdags :)
Jag har beställt 10-pack med test som kommer på måndag :)
Testoman som jag är kommer jag testa varje dag :( det är liksom det enda som finns att göra, vi är köttbönder och min man vägrar låta mig arbeta de 14 dagarna fram till test och jag blir otroligt rastlös
Testade negativt som jag trodde. :( kan starta igen i november så det är bara vänta in nästa mens.
Hoppas ni får plus i tråden!
Tack Anna. Lite nyfiken på Falun. Vad har du fått för dos pred? Vilka värden tittade de på? Carlanderska ska ha toppresultat men jag tycker de är konservativa. Självmedicinerade pred denna gång.
Jag borde inte vara svårstimulerad enligt läkarna då alla prover visar bra äggreserver m.m
De sista 4 dagarna fick jag efter VUL höja till 225ie
Men det verkar ju som att jag hade behövt mer, bara 3 ägg både denna gång och förra gången :(
Totoo, vet hur det känns men som många andra sagt, det behövs bara ett bra för att bli bebis :) håller en tumme
Min ruvardag 3 är nu snart slut och jag tycker det är så jädrans skitjobbigt att inte veta! Det är otroligt påfrestande att inte ha kontroll
Hur går det för er andra som ruvar?
Rd 5 här och började igår känna "hugg" nedre delen av magen och imorse vaknade jag av detta. Är troligtvis bara en biverkning av lutinus, känns lite tidigt att redan känna av symtom.
Åh spännande att vi ligger lika :)
fick med ont som tusan i brösten av lutinus förra gången men har inte känt det än, lite nervöst faktiskt.
Är lite sugen på att tjuvtesta, ruvar en blasto så vet inte riktigt när jag vågar tjuvtesta!
Jag testar som sagt varje dag, min man tycker att jag är helknäpp :)