IVF oktober 2015
Ruvardag 7, minus på test, mensvärk ordentligt, skulle tro att det är kört även denna gång :(
Ruvardag 7, minus på test, mensvärk ordentligt, skulle tro att det är kört även denna gång :(
Hallå allesammans..
fick tillbax två embryon i går så nu håller vi tummarna
men har lite frågor som kliniken inte riktigt svarar på..
de säger att det är väldigt restriktiva till två embryon vid återinförandet, men ändå ser man ju ofta att flera par får just två tillbax..
men hur är kvalitén på embryonen som ni fått tillbax?
hur många celler, vilken dag?, några fragment.....och hur gick det?
annagus: på vilken dag är du?, många försök i bagaget? barn sedan innan?
fick ni ut många ägg?
Zamira: Grattis till plusset!!! :)
Vår sista omgång slutade idag på ruvardag 10 med mens :(
Prednisolon är kortison för att göra det egna immunförsvaret svagare för att kroppen inte ska stöta bort ägget
Va fan är detta, mens i tre dagar, mensvärk
Klinikens test idag på testdag och positivt, hjälp
@AnnaGus79, hur har det gått för dej?
@Zamira, misslyckades ditt förra besök när du blödde?
Det här har tyvärr inte varit småblödningar :(
Idag visar Clearblue digital Gravid 2-3 veckor så hcg stegrat trots blödning för en vecka sen :)
Usch var på VUL idag och det enda som syntes var väldigt tjock livmodersslemhinna
Blödning 26-29/10 negativt test, positivt test på testdag 30/10, starkare positivt 1/11, positivt digitalt 2/11 med vecka 2-3 på testet
Läkaren sa att han trodde det kunde vara missfall
Hur kan jag få blödning (missfall) o negativa test och sen plus som blir starkare varje dag när blödningen slutat???? Hjälp
Frågade du inte doktorn ? Hoppas de bara var för tidigt !!! Kraaaam
Zamira ? Vilken dag fick du tillbaka ? Senaste mens ? Jag är nog v 6 5+4 ellr nått nu sa bm. :)
Vad knepigt! Kan man se något såhär tidigt??
Har du fått tid för ytterligare undersökning?
Ja, jag har tid för vul den 19/11, var då som min klinik tyckte att man skulle göra första ul, tror väl egentligen att man kunde ha fått några dagar tidigare, men i 7+1 så ska man ju se om det är nåt eller inte :)