• Pluttan86

IVF oktober 2015

Hej på er!

Va kul med en aktiv tråd. Jag är också en ruvare, dag 11 idag. Testdag på fredag. Denna väntan gör mig galen, ena dagen hoppfull nästa dag känns det hopplöst. Känslomässig bergodalbana. Jag har inte jättemkt symtom, hade spända bröst i början, men nu inget. Känns som att man känner efter så himla mkt hela tiden o inbillar sig. Hoppas på plus iaf!! :)

• Pluttan86
    Zamira skrev 2015-10-20 11:00:05 följande:

Oh, då är du snart vid TD ju :)

Känner igen det där, växlar mellan positiv och mindre positiv jag också.. Men vi får hoppas på bra resultat när vi testar :)

Ja snart testdag, men jag är såå sugen på att testa nån dag innan. Men känns ju jobbigt om det visar negativt och sen pos på fredag, då kanske man deppar i onödan. Kanske bäst att vänta ändå. :)
  • Pluttan86
    Lutetzia skrev 2015-10-20 21:10:12 följande:

Tack snälla!!! Jag kände det nästan på mig att det skulle visa positivt. Brukar ha väldigt kraftiga PMS-symtom och har inte känt av det alls utan mest lite lättare "mensvärk". Annars mår jag bara bra! Är såklart lite orolig att det inte ska gå vägen, än är det ju så otroligt tidigt, men känner mig ändå väldigt glad. :)

Grattis till plusset!! Fantastiskt!! :) har du några symtom?
  • Pluttan86

Jag testade, 2 dagar innan TD... Positivt!!! Helt galet!!!! Jag är så glad och tror samtidigt inte att det är sant.

• Pluttan86

Tack fina ni! Jag kan fortfarande inte tro att det är sant och är rädd att nått ska hända. Men försöker ändå att njuta!

Skatten12: inga barn innan. Första gången med positivt test:) blastocyt? Hehe, Jag är inte så insatt i alla termer å sådär! :D

• Pluttan86
    skatten12 skrev 2015-10-22 07:40:38 följande:

Långtidsodlad :)?

:) va härligt de tog sig med en ända gång !

Fick tillbaka 4 dagar efter ÄP:) gjorde ett försök i våras också, då fick vi aldrig tillbaka något. När har du TD??
  • Pluttan86

Alltså denna oro och väntan, känns inte som att man kommer kunna slappna av förrän efter v12 när risken minskar, om ens då. Har VUL inbokat i v.9, vill vrida fram tiden så man ser att det verkligen finns nått där inne. <3

Jag har inte mkt symtom, svårt att veta vad somliga är symtom också iofs. Jag är inte alls hungrig, (fast äter ju ändå.... Hehe), någon mer som känt så? Inga fysiska symtom dock, är i V6 nu, kanske kommer.

• Pluttan86
    skatten12 skrev 2015-10-28 08:24:17 följande:

RFSU rd 11

Grattis Skatten! Va fantastiskt!! Nu håller vi tummarna <3 Wiho!!
  • Pluttan86
    skatten12 skrev 2015-11-02 17:21:55 följande:

Hänger ni i nån annan tråd nu?:)

Kollar en del i BF juni/juli 16.
Svar på tråden IVF oktober 2015