IVF oktober 2015
Känner ni mkt rörelser ? :)
Snart iväg till bm och få höra hjärtljuden *lycka*
Känner ni mkt rörelser ? :)
Jätte mkt :) syns tydligt också, hela magen flyttas när hon flyttar sig :)
Jätte mys! Ja älskar det !!!!!!
Var den för "utgången " då görs ett nytt ul. Annars behöver du inge oroa dej
När jag gjorde RUL så sa BM att den var helt i vägen, men att den troligtvis kommer att växa uppåt. Att den gör det i 99 % av fallen. Men att de måste kolla igen, för om den är fortfarande är ivägen måste det bli kejsarsnitt.
hej 35 dagar kvar till bf här och har inte riktigt fattat att det snart är dags :)
En vecka kvar i skolan ska bara avsluta den sista tentan sen är förhoppningsvis denna terminen över tjoho! Trodde verkligen inte jag skulle orka men skönt att jag gjorde det iaf :)
Gjorde ett tul för 2 v sedan och fick se lillebrors ansikte i 3d och man ser redan nu att han kommer bli en kopia av sin storebror <3 Blir även en vanlig förlossning då moderkakan flyttat sig :)
Börjar känna av foglossning och känner dagligen av massor med sammandragningar. Är ju inte länge kvar nu men lite påfrestande att man inte orkar med sonen på 4 års tempo, har förstår ju inte riktigt varför mamma inte orkar spela fotboll och så.
Men men snart är det dags att träffa lillebror <3
29 dagar kvar här :) mår super !!
Längtar så nu. Men lite små pirrigt inför Förlossningen.
Vad har ni fått för gratis paket ? Om ni tagit ut några? Ja beställt apotek grupp, apotek hjärtat o Libero.
Jag börjar känna av ett tryck nerråt ibland och att en del sammandragningar gör ont. Men vågar inte hoppas för mycket, det händer när det händer :)
Sambon jobbar t.o.m söndag sen är det fritt fram, tycker med att innan midsommar hade varit bra :)
Fick igenom mitt planerade snitt, så mitt nya bf är 28/6 istället för 5/7, helt plötsligt är det bara 14 dagar kvar!! :)
Den 10/7 bf+8 blev jag igångsatt och en liten Ebbot föddes på kvällen efter en snabb och smidig förlossning. Han vägde 3575 g och var 50 cm lång.
Vi mår alla bra och njuter av bebisbubblan <3
Storebror välkomnar lillebror bra och har hittills inte visat någon svartsjuka :)