IVF oktober 2015
Blir en blasto, från frysen. Åh vad kul vi kommer nästan vara lika. :)
Är det någon som fick Suprefackt som slutspurutan?
Från början vad det Ovitrelle som va planerad som slutspurutan, men igår efter VUL och blodprov fick jag samtal från kliniken och ordination till Suprefact.
Är lite orolig nu eftersom jag läste att Suprefact i princip innebär att det kommer inte bli någon återföring :(
Är det någon som fick Suprefackt som slutspurutan?
Från början vad det Ovitrelle som va planerad som slutspurutan, men igår efter VUL och blodprov fick jag samtal från kliniken och ordination till Suprefact.
Är lite orolig nu eftersom jag läste att Suprefact i princip innebär att det kommer inte bli någon återföring :(
15 äggblåsor, 8 ägg, så nu var det färre, så jag hoppas på bättre kvalité på dem än förra gången, så nu ska det bli mer än 2 befruktade tycker jag! :D
Aha okej :)
Här är det jag som bestämmer testandet, annars får jag testa i smyg om inte han vill göra det ;)
10.5h tills vi ska vara på sjukhuset, klockan ringer om 7h, och trots att jag varit vaken sen 3:30 idag så är jag inte trött, konstigt nog! Så jag tippar på att jag kommer att somna på sjukhuset imorn i väntan på ÄP hehe.
Idag hade vi ÄP, 10 ägg blev det.
I morgon får vi reda på hur befruktningen har gått och när det blir återföring :D
Detta är vår första behandling så (dumt nog) har jag läst mycket om ÄP och hur ont det gör osv. Det var absolut inget, enligt mig, att va orolig och nervös över!
Jag hade ÄP vid lunch och varit fastande sen midnatt, så jag tänkte bara på vad jag skulle äta när det var klart :)
Det var klart innan de började kändes det som, jag var fullt upptagen att titta på skärmarna, det ser ju ut som dammtussar! :p