IVF oktober 2015
Nu är det trångt i min buk. Fy sjutton. Det gör inte ont men det är bökigt eller hur jag ska beskriva det.
Om jag pallar att jobba imorgon får det bli med kjol. Typ.
Känner mig lite gnällig :p
Nu är det trångt i min buk. Fy sjutton. Det gör inte ont men det är bökigt eller hur jag ska beskriva det.
Om jag pallar att jobba imorgon får det bli med kjol. Typ.
Känner mig lite gnällig :p
Här ska man testa på RD 18. Sjukt lång tid.
Ont på vänster nu. Gissar att den större blåsan kommer brista "spontant" i helgen. Den växte ju 10mm på två dagar mellan måndag och onsdag och lär väl göra det igen.
Jag tänkte faktiskt börja testa redan på lördag och sedan alla dagar tom RD 18. Det bör vara positivt redan på söndag och sen plana ut för att förhoppningsvis stiga igen. Jag är kontrollfreak och testa är ju det enda jag kan göra.
Det är ju ett jättebra tecken att du inte fått din mens ännu, jag tror på plus imorgon. Håller tummarna!
Själv startar jag med menopur idag, nervös för sprutan men jag börjar hitta mina knep(halvligga i soffan funkar bäst för mig så jag slappnar av)
Zamira, ska du tjuvtesta?
Jag har gjort ett färskförsök och två FET innan på Linne men nu bytt till Falun då jag tyckte Linne inte ville prova nya saker då det inte fäste
Falun har gett mig IL-dropp, Trombyl och Prednisolon och naturligtvis Lutinus
Dessutom två embryon trots att båda var 10-poängare :)
Körde långa protokollet med Synarela och Menopur, trots 150ie fick jag bara 3 ägg och 2 befruktade
Jag borde inte vara svårstimulerad enligt läkarna då alla prover visar bra äggreserver m.m
De sista 4 dagarna fick jag efter VUL höja till 225ie
Men det verkar ju som att jag hade behövt mer, bara 3 ägg både denna gång och förra gången :(
Äp idag. Fyra ägg preliminärt. ET på torsdag.
Min klinik har som sagt RD 18 som TD. För mig blir det BIM +9. Rätt stor skillnad :p
Jag kissar som sagt redan på hcgstickor. I söndags (dagen efter pregnyl) var det ett svagt positivt, tydligare i måndags och ännu lite tydligare idag men det borde plana ut snart.
Inga besked från RPC idag och min journal är inte uppdaterad så jag har ingen aning om hur många ägg det blev eller hur många om ens några blev befruktade. Trist inställning av RPC att inte höra av sig idag, tycker jag.
Har också RD 18 som testdag, men BIM i dag, så jag körde! :)
När har du ET? Jag fick inte heller någon information förrän vi var på plats för sätta tillbaka det befruktade ägget.
Lilsis - kan du inte ringa kliniken och höra hur många det blev? Lycka till imorgon!
SthlmSthlm - tråkigt att det inte tog sig denna gång heller. Håller tummarna för bättre lycka nästa gång!