IVF oktober 2015
4 ägg totalt.
3 tog sig och jag har fått tillbaka 1 och de andra två odlas visare till lördag för ev infrysning.
4 ägg totalt.
3 tog sig och jag har fått tillbaka 1 och de andra två odlas visare till lördag för ev infrysning.
Hur gör ni med träning ? Kaffe ? Nikotin ? Snus / cigaretter ? Vin ? All mat ? Badar ni i badkar / simhall. Pandoil ? Vitaminer ? Etc ,..... Svara gärna :)
försökt läsa mig till men det är lite tvistade meningar...när fäster embryot..på vilken dag?
fick som sagt tillbax två 3 dagars odlade en 8 cellig och en 10cellig...
Försöker leva på som vanligt men tankarna maler ju ganska friskt...oj kan det ha påverkat...oj vänta nu är det farligt tro?....
dricker i vanliga fall mycket kaffe...slutade tvärt när de satte in embryonen
hur gör ni med omgivningen? är ni öppna med vad som händer i ert liv?
2 blastocyster till frysen blev det :)
Hej, ansluter mig till er tråd! Precis gjort mitt första ET och satte in "två stycken embryo" så jag är alltså på ruvardag 1 idag.
Någon annan som efter insättning haft stark molvärk/mensvärk i livmodern???
Håller på att bli knäpp. Är det äggen som spökar på eller är det inflammation? Kanske av alla ingrepp, ÄP och ET som gör att det ibland kommer vågor av värk. Typ som växtvärk.
Kan för er som kanske kan relatera eller har samma, lider av Endometrios.Någon klok människa som har råd? Är lite oroad och har mejlat kliniken nu idag för att de ska ringa upp...
:/
Jag tycker än så länge att ruvandet inte är särskilt jobbigt, dagarna rullar på.
Har börjat sätta igång min ponny och med det och jobbet är jag sysselsatt från det att jag vaknar tills jag somnar :)
Mycket väl medveten om det. Hade ET i söndags så alltså var RD1 igår och idag är jag på RD2 :)
Det håller jag för mig själv.
Har läst, men det är skönt att skriva av sig och få olika slags respons. Ja det kan vara allt möjligt, men troligast så påverkar Endometrios mer. Ja, det är säkert möjligt att det värker dessa dagar. Men nu är det mycket lugnare så oron har lagt sig. Detta är mitt första ET så det är inte konstigt det kommer massa frågor och sånt när man tidigare inte erfarit dessa symtom.
Roligt för dig.
RFSU tester är dem mkt sämre än cb ? Får starkt med cb men inte RFSU ( stickor ) ......
Nålen till orgalutran är lite grövre och vätskan tjockare än menopur.
Rikligare flytningar än annars när man är gravid är normalt, så det kan bero på det om det kommer igång mer klet än annars ;)
Jag har ingen bra magkänsla. Mitt humör är väldigt PMS och livmodern känns ilsken på det viset som den gör innan mens.
De gångerna jag har varit gravid så har livmodern bara molat lite (trots att den varit tom...) och humöret har varit som vanligt.
RD7 idag.