Inlägg från: finder |Visa alla inlägg
  • finder

Vi som planerar barn i slutet av -16

Hej! Tänkte kolla om de finns likasinnande som planerar syskon i slutet av -16. Vi planerar nr 3 och sista i slutet på -16. Vi har en -11 och en -14 och planerar att börja bebisverkstaden i december -15..

Några fler?

• Svar på tråden Vi som planerar barn i slutet av -16
  • finder
    Emmask skrev 2015-09-21 22:58:11 följande:

Längtar väldigt mycket och är rädd att min man inte riktigt ska vara redo. Januari är mitt förslag, han har varken sagt bu eller bä.

Vi har alltid sagt två tidigare men känner mig inte redo att stänga dörren. så jag ha sagt att jag vill ha en tredje. han har väl varken sagt av eller till.. men tanken är väl börja i januari. de andra två har båda gått på "första" försöket så får väl se hur detta går
  • finder

Vi har 3år ganska precis mellan 1 och 2 och känner att de va lite långt mellan men fördelen är att storasyster är blöjfri och klär på sig själv osv.. men blir de en 3a så blir de 2år emellan. Vi har två väldigt snälla barn. Sovit hela nätter sen dom va ca 6-8mån så kan inte klaga. Där av tanken på en 3e..

• finder

Första var oplanerad men vi låg en gång på 3mån och tog. Andra så på första försöket så får väl se hur de går med 3e..

Svar på tråden Vi som planerar barn i slutet av -16