• Greifing

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

Hej! Kan jag hoppa in här nu? Det är så overkligt! Plussade idag ganska starkt med CB på kvällsurin. ÄL+10 Vårat fjärde barn!
    Har barn födda 08-10-12.

Grattis till er alla

• Greifing
    RobzMarley skrev 2015-09-11 07:06:22 följande:

Hej!

Testade positivt igår kväll med nummer 4! Känns galet, kul, läskigt!

En fyra är ändå en för mycket enligt normen. Det är inte så att jag väntar mig massa glädjerop från min omvärld.

Här kan vi dela frågor, tankar och känslor.

Jag har pojke född -06, pojke född -07 och flicka född -12.

Killarna har en annan pappa och bor bara hos oss varannan vecka. Så varannan vecka är vi fem och varannan tre. Nu sex st! ???? phpylOXAb72537.jpg

Dig "känner" jag sen din andra tråd hoppas det går bra att jag är här med er
  • Greifing
    RobzMarley skrev 2015-09-18 06:39:21 följande:

Här bokar jag mig för vad omvärlden ska säga.

Tänker på vad alla ska säga... Känns inte som de blir lika glada som m kollegan som är 32 och väntar sitt andra i mars. Där var det så självklart att det skulle komma ett till.

Så har det varit var gång jag varit gravid. M killarna var jag 20 och nästan 22. Då var det att jag var för ung. Inte många grattis där. Sen dottern fixk jag tillsammans med en annan pappa än killarnas så då var det ju fel att ha barn m två olika. Sen nu då fjärde. De slutar inte förvånas ungefär... Så känner jag.

Kan ärligt säga att jag tänker samma sak.:(

Men jag bestämmer och vi är super glad att det ska komma en till sen får alla säga vad dom vill.
  • Greifing

Min sambo är tvärtom helt.. Han är i ingemanslandet. Känner inget men kan prata om det. Tror det är nån slags mask bara. :) brukar vända när han få se bebis på RUL låt tiden gå fort dit!

RobzMarley skrev 2015-09-20 20:19:29 följande:

Vad tråkigt för er...

Här är mannen glad men sa "adjöss resor och fina bilar" och "tur vi har stort hus för vi kommer få bjuda hem alla hela tiden för vem vill bjuda hem en familj på sex pers?" Haha

• Greifing

På måndag är det dags att träffa läkaren på specialmödravården! Nu börjar jag sakta fatta att jag är gravid

Mår förvånansvärt bra! Sover massor det är det enda. Samt ligamenten :) hur mår ni?

Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!