FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!
Hur var det med fosterrörelser? Hur många ska man känna i timmen?
Hur var det med fosterrörelser? Hur många ska man känna i timmen?
Hej tjejer!
Börjar komma in i lite rutiner här hemma nu, lilleman 1 vecka gammal idag. Vi fick väl inte den mest ultimata starten som 4 barnsföräldrar då 2 åringen åkte på feber och öroninflammation samma dag som vi kom hem från BB, sen så small det till i min mans rygg och han fick ryggskott!! Så det har väl främst varit den nyförlösta som har fått rådda runt hemmet så gott det har gått. Men nu är 2 åringen frisk efter en penicillinkur och maken börjar kunna gå och röra sig obehindrat.
Lilleman är så snäll och lugn, sover underbart snällt på nätterna. Dock har han inte fått sig ett namn ännu, har inte riktigt kunnat välja vilket av namnen på våran lista som är hans. Hjälp mig och säg vad ni tycker...
Storebröderna heter William, Victor och Wilmer, (och nej det var aldrig någon tanke bakom att alla skulle börja på samma bokstäver wi/vi.) de namnen som vi har på listan är Charlie, Oliver och Nelvin.
åh...när man bara sitter och väntar... gör färdknäppen och drick hallonbladste, eller ta hallonbladskapslar, dom är väldigt effektiva. :)
här är det som vanligt! menssmärta av och till framsida långt ned. Som jag sa tidigare så tror jag slemproppen börjar smuldra upp varje dag. Tar ting väldigt med ro just nu.
Har sett på serien: Heartbeat....av en eller annan grund så tycker jag om att se på sjukhusserier. hahaha....
Är helt förstörd inombords.
Igår sa min man att han vill skiljas och allt pga ett missförstånd. Där han anklagar mig för saker som ja inte ens har gjort.
Idag när ja kom hem hade han varit och hämtat hem papper. På gemensam skilsmässa..som han fyllt i och även att han inte vill ha nån betänketid heller. Jag vill inte skilja mig :(
Sen säger han även att vår som som ja bär inte är hans. Vill göra ett faderskapstest men vägrar ansöka om de. Ja VET att de är hans. Om han inte gör ett så blir han väl automatiskt pappan när vi är gifta?
Gått in i v.34 nu och är så oerhört ledsen och sårad. Min värld har vänts upp å ner och vet inte vad ja ska göra. :( kan inte förstå att han gör såhär mot mig precyd innan bebis är född.
Har flyttat till en ny stad för 3 mån sen å ja kommerväl få föda helt själv. Har sån panik och oro över allt :(
Förstår inte hur han kan göra såhär mot mig :( inte lätt å prata med nån som behandlar en som luft.
Får panik när ja tänker på att ja kommer bli helt själv sista tiden och även va på fl sj. Känner ingen här Heller. ..vill bara dö inombords
Någon här som haft tarmtömning innan fl startades?
Har ju blivit igångsatt alla gng innan :)
Här har det regnat nu i 3 dagar, men jag tycker det är så mysigt, älskar regn. Imorgon kommer mannen hem från Indien, blir väldigt skönt.
Kom på att jag borde packa ned bröstskolden om jag får en bebis som är snuttig. Napp har jag packat, men kommer ihåg att den sista gången jag började amma så var jag smart nog att börja använda bröstskold andra dagen på bb. visste ju inte om något sånt med dom två första. hahaha....det värsta var när man var så himla sårig på niplene att man fasade för att amma pga. smärtan. Men nu har jag funnit trixet. Vetekudde på brösten först och SÅ ammeskold.