Femblirsex skrev 2016-05-24 15:25:13 följande:
Hej!! Åh vad roligt att jag hitta hot ???? Nu väntar jag nr 4 i december men känner mig lite ensam i att ha fyra ????
Jag är i liknade sits som ts mina två stora -07 och -09 har en annan pappa o bot hos oss varannan vecka. Sen har vi en liten tjej -15 :) o nu kommer då nr 4 och det här
Är sista!! ????
Är det några som fått? Hur har det gått för er? Hur går vardagen ihop?
Välkommen hit :)
RobzMarley skrev 2016-05-24 22:26:10 följande:
Japp, en ny svepning idag. Men nu tror jag faktiskt att det aldrig blev ordentligt gjort sist. Det gick snabbt och jag kände ingenting. Denna gången svepte hon runt ordentligt oxh en bra stund. Der kom blod på handsken direkt och det sa min bm var ett bra tecken.
Har haft mensvärk i ryggen och ilande där nere när jag är uppe o går. Små blödning under dagen. Och magen körde igång sprang på toa tre ggr. Vet inte om det var därför eller vara ren tillfällighet.
Mina förvärkarnaom jag haft innan i veckan visade sig bara ha varit pinvärkar.. Tappen oförändrad sen förra veckan...
Femblirsex skrev 2016-05-24 15:25:13 följande:
Hej!! Åh vad roligt att jag hitta hot ???? Nu väntar jag nr 4 i december men känner mig lite ensam i att ha fyra ????
Jag är i liknade sits som ts mina två stora -07 och -09 har en annan pappa o bot hos oss varannan vecka. Sen har vi en liten tjej -15 :) o nu kommer då nr 4 och det här
Är sista!! ????
Är det några som fått? Hur har det gått för er? Hur går vardagen ihop?
Lite som jag då ja. Välkommen! När är du beräknad till?Märkligt att de inte lyssnade på dig. Dålig stil. Kan du inte ta kontakt igen?
har tänkt på dig idag och undrat om det satt igång :D Nu är det säkert nära, nära!
Hur har vi det egentligen med bf-datum? RobzMarley borde väl vara näst på tur (visst var det bf imorgon?)
jag har bf 7 juni så om 14 dagar. När är det ni andra här i tråden har?
Jag typ dog nästan lite i värmen idag... Tog med barnen till sjön i eftermiddags och vadade runt lite men blev ändå så himla varm att jag känr mig helt omtöcknad i kväll... En kall dusch och lite middag hjälpte till slut och jag känner mig nästan mänsklig igen,,
Hade besök av en liten nyfödd kille i morse, såå himla mysigt! Lite svårt att hålla en bebis i famnen med den stora magen bara :D