Inlägg från: Mamacitaa |Visa alla inlägg
  • Mamacitaa

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

Och grattis till dig Zoey:)

Va kul att bebisarna börjar komma nu .

Jag dricker hallonbladste men får många sammandragningar av det :/ vet ju inte om de gör någon nytta så blir en stor kopp sen väntar jag några dagar innan nästa.. kanel gör att man får mer sd av och även basilika (om jag minns rätt) :)

Jag vill att bebis ska komma snart men gärna efter stygnen är borta, så om 2v får hon komma ut :)

7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • Mamacitaa
    RobzMarley skrev 2016-05-17 09:30:04 följande:

Så besök hos bm avklarat. Min ordinarie var inte där och jag höll på att börja gråta då min bm lovat mig en hinnsvepning. Så jag säger det och bm svart att hon kunde försöka men att hon hade korta fingrar så det var inte säkert hon kunde nå.... Skulle kunna gråta igen.

Men det gick och det gjorde inte ont (men då vet jag inte hur väl hon har svept runt).

Kvar knappt 2cm av tappen och hon kunde tänja till 3 cm. Så sa hon hem och ha sex och ligg kvar med en kudde under rumpan en halvtimme. ???????????? Haha får testa ikväll. Känner ingenting nu iaf.

Vecka 38+6 (samma dag som vår dotter kom på)

Sf mått 36

Blir tokig. Har en ny tid om två veckor... Hurra.

Spännande :)

Hoppas sexet sätter igång de nu ;)

Jag får hemska förvärkar av sex o hoppas de kan hjälpa till o sätta igång de sen :)
  • Mamacitaa

Jag tror min lilla vänt på sig. Känns som så..så tänkte ringa bm imon.

Är det fler som har förvärkar som känns i ryggen och ner mot låren? .. När mensvärken kommer känns det precis som innan mensen ska komma.. krampar o gör att jag inte kan sitta still :/

• Mamacitaa
    Bibi84 skrev 2016-05-18 21:04:05 följande:

PRECIS så har jag! alltså, mina förvärkar känns ju som riktiga värkar, dock når dom inte samma topp och så försvinner dom när jag tar två alvedon. Måste röra på mig eller sitta på en boll. Obehagligt att ligga eller sitta stilla. Orolig i kroppen.

Den där känslan precis innan mensen ska komma har jag nu haft av och till i några dagar. Idag har jag haft det hela dagen. Får se imorgon.Är inget besök till varken läkare, bm eller gynekolog. Min bm är fullbokad och jag har min nästa timme den 1 juni. Men ska till gynekologen för ett tul nästa vecka den 25.

Precis samma känsla här. Jag får vagga o koncentrera mig när förvärven kommer. Alvedon funkar här med o sen en dusch lindrar men sd kommer ändå.

Vilken vecka är du i nu ? :)

Idag blir det till att vila.. ska sova en stund när lillan ska sova tänkte jag. :) så tråkigt väder idag så har ingen lust att gå ut nu.
  • Mamacitaa

Om man känner hickan under naveln visst borde bebis ligga med huvudet ner då ?

• Mamacitaa
    Niyoh81 skrev 2016-05-20 15:29:17 följande:

Är helt förstörd inombords.

Igår sa min man att han vill skiljas och allt pga ett missförstånd. Där han anklagar mig för saker som ja inte ens har gjort.

Idag när ja kom hem hade han varit och hämtat hem papper. På gemensam skilsmässa..som han fyllt i och även att han inte vill ha nån betänketid heller. Jag vill inte skilja mig :(

Sen säger han även att vår som som ja bär inte är hans. Vill göra ett faderskapstest men vägrar ansöka om de. Ja VET att de är hans. Om han inte gör ett så blir han väl automatiskt pappan när vi är gifta?

Gått in i v.34 nu och är så oerhört ledsen och sårad. Min värld har vänts upp å ner och vet inte vad ja ska göra. :( kan inte förstå att han gör såhär mot mig precyd innan bebis är född.

Har flyttat till en ny stad för 3 mån sen å ja kommerväl få föda helt själv. Har sån panik och oro över allt :(

Nä men gud :/ varför vill han skiljas så fort ? Han måste ju kunna prata om de och höra dig i det hela.

Han borde tänka på vad han gör pga de gng du varit inne på fl pga sd o blödning..du behöver inte mer stress nu :(

Vill du vara med honom så vägra skriva på och säg att du vill lösa allt.

O de för med att han säger eran son inte är hans är för att såra.. bara säga att klart han kan göra faderakapstest så får han de svart på vitt.

Kram till dig
  • Mamacitaa

Någon här som haft tarmtömning innan fl startades?

Har ju blivit igångsatt alla gng innan :)

• Mamacitaa
    Niyoh81 skrev 2016-05-23 21:01:47 följande:

Igår så pratade vi ut. Sa precis vad ja kände och tycktr om allt som varit i helgen. Såg på honom att han skämdes masssor. Bad om ursäkt och sa att de aldrig skulle upprepas igen. Sa även att just nu är min tillit väldigt lågt och han har mycket att bevisa framöver. Krävde oxå att ett faderskapstest ska göra enbart för att ha på papper om han skulle säga nå annat. Idag har han varit väldigt kärleksfull och omtänksam.

Är fortfarande väldigt sårad över hans beteende om kommer ta ett tag innan ja kan förlåta han helt.

Hela denna helg har varit asjobbig. Redan lördags fick ja värk under magen och sen haft väldigt mycje mensvärk och tryck neråt. Idag på jobbet har de känts som bebis ska komma ut genom rumpan. Nu när ja duscha kände ja bara lite lätt å då han ja få in 2 fingrar i tappen och känner vad ja tror är huvudet men även som en hinna typ som buktar ut. Betyder de att tappen har utplånats å öppen? Går in i v.35 i morgon.

Ja låt han få bevisa och kämpa för dig nu efter vad du har fått utstå.

Karlar!! Skämmas ska de allt göra ibland men skönt ni fick prata ut.

Säger som de andra ring förlossningen eller din bm.
  • Mamacitaa

Jag känner mig så bitter vissa dagar. Känner bara sd o ibland förvärkar men inget mer än så :/ ingen slempropp eller nå vatten som vill ut haha :p

Sa till maken att efter helgen så ska du orkar prestera i sängen ;) dock får vi besök av mina föräldrar då jag fyller jämt nästa vecka så vet inte om vi får till de nåt då

Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!