FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!
Mysigt med spa helg! :) ja, visst är det skrämmande när man inser hur fort tiden går.
Vi har faktiskt tagit steget att skraffa en au pair pga hur mannen jobbar och mina jobbtider vs barnens dagis öppningstider. Dom krashar en del gånger med mina tider och när mannen inte är hemma så får jag det väldigt svårt att hämta eller levera. Lösningen blev då au pair, extra plus sidan ar att jag och mannen kan få dating tid utanför huset när barnen sover utan att behöva tänka på en bra barnvakt eller så. Vi bor långt ifrån min familj och vi har hans föräldrar som själva är väldigt aktiva med att resa och njuta livet med resturang besök mm.
En del som blir sjuskrivna nu och många som har det jobbigt med foglossning och sd. På ett såatt är det ju skönt att inte behöva pressa kroppen så att man ligger sömnlös på nätterna eller har ont hela dagarna, men känner att tiden går ju ganska så mycket segare. Mycket jag skulle vilja göra hemma; måla terassen, tömma vårt kommande sovrum så att vi kan böirja på den....städa huset från ropp till tå, kasta gammalt skit osv. Men mycket jag inte kan göra, bara se på och tänka på. hahaha... ganska så frustrerande.
Har kommit in i en trött period nu, sover bättre på nätterna tror jag, men känner efter att ha varit vaken 1-2 timmar att jag är trött igen och vill sova. Någon mer som har kommit in i en sån period?
Nä, nu ska jag sova lite för att få tillbaka energi. Någon som ska göra något speciellt i påsklovet?
Sen har vi huset, vi flyttade in i augusti och vi har en gammal fruktträdgård att ta hand om som dessvärre de förra ägarna låtit växa loss. Så massa rens behövs. Också sånt jag känner jag vill ha gjort... Haha