24+0 idag..... EVIG väntan, i mitt huvud är jag i 28+0.
Lizz85 skrev 2016-03-04 13:36:51 följande:
Hej här inne..
Har inte varit in på ett bra tag nu känner jag.. Har jobbat och jobbat och vabbat och vabbat.. ;)
Och nu har jag kört slut på mig själv och har åkt på VÄRLDENS ondaste foglossning så är sjukskriven 2 veckor nu och hoppas det blir fler veckor då jag är liggandes. Får ont bara av att tänka på det..
Har väldigt svåra foglossningar med bort domningar i benen samt smärta under natten. Sover dåligt osv... Och ändå sjukskrev läkaren mig bara i 2 veckor till att börja med.. Skrivit på intyget om min smärta och att jag har svårigheter att sitta, gå , klä på mig samt att sömnen är störd. Han sa att det definitivt var foglossning och jag hade JÄTTE ont då jag var dit...
Ska till sjukgymnastiken på måndag för test av TENS. Men tvivlar på att jag ens kommer kunna jobba något överhuvudtaget. Klarar inte ens av vardagssysslorna här hemma.. Utan liggläge som gäller.. Hur det nu ska gå!? Legat endast två dagar och är LESS!!! Och har ont.. Kör med vete/värmekudde.. Men jobbigt hålla på att värma den stup i kvarten... Ska se om jag kan hitta en elektronisk värme dyna till bra pris..
Jag har alltså arbetat sönder mig! :/
Skulle sökt hjälp för LÄNGE sedan!
Har aldrig haft så ont som jag nu har..
Är i vecka 31 idag(30+0)
Annars så är det bra.. Illamåendet har försvunnit vilket är skönt.
Inte så farligt mycket halsbränna som jag hade med senaste..
Längtar nu bara till Maj och bebis.. Håller på var lite less vara gravid nu.. Speciellt när kroppen inte är med mig heller..
Va jobbigt! är själv i den situationen, men det är inte bra att använda värmekudde där du har ont, utan du ska använda kylpåsar, du ska kyla ned stället. Låter kanske konstigt. Värmen gör att du gör det mer irritabelt.
Själv älskar jag min värmekudde, men använder den hellre på fötterna eller vid magen. :)
Bad och kudde mellan benen, lagde en lång kudde med skummadrass och det fungerar väldigt bra.
Är själv sjukskriven 100% och använder kryckor pga. bäckenproblemer. INTE kul, känner mig helt tafatt.