FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!
Tack för alla tankar tjejer!
Fick ingen bild men en liten plutt på 2,5 cm med tickande hjärta låg där inne och är nu vecka 10, vilken oerhörd lättnad!!
Har nog aldrig varit så nervös som jag var i dag ??
Tack för alla tankar tjejer!
Fick ingen bild men en liten plutt på 2,5 cm med tickande hjärta låg där inne och är nu vecka 10, vilken oerhörd lättnad!!
Har nog aldrig varit så nervös som jag var i dag ??
Vad skönt! När har du bf?
Ja lycka till!! :)
V 13 idag.. Mini lever och mår bra. jag blöder som vanligt på morgonen när jag stiger upp men sen knappt nått alls. Blir positivare för varje dag som går och mini lever.
Ja, hur mår ni andra?
När är det spök veckorna börjar?
Tack för svar! Du har inte angelsound så du kan lyssna på bebis ?
Ska på inskrivning på tisdag, då får jag antagligen alla tider för rul mm :)
ska bli kul och spännande :)
1 dec kommer familjen upp 50 mil söder ifrån, då ska vi avslöja allt tänkte vi, har då även varit på ett ul till (26/11) och borde vara i vecka 12 eller 13 så då känns allt 100% säkert om det ser bra ut på det besöket :)
Vad roligt med familjen på besök. Var bor de?
Inskrivning idag. Allt som togs så bra ut. 145 i blodvärde Hade 150 med dottern på inskrivningen. Har inte behövt äta järn med de 3 senaste och hoppas slippa denna gång också.
Tid för RUL den 5/1. Sent RUL blir det, vecka 20 (19+4) Det fanns dåligt med tider.
Nu väntar ultraljud på måndag. Imorgon går vi in i v 14. Mina bröst gör fruktansvärt ont. (Ömmar rejält) mensvärk och ligamamenten är värre än värst.
Hur mår ni?
Precis. Hon tog blodprover på järndepoerna nu. Risken finns att jag ändå får hem ett brev att jag ska äta järntabletter beorende på vad det visar.
Vad ska du göra om en vecka?