• Moneal

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

Mamacitaa skrev 2015-11-19 14:12:18 följande:

Skönt med bra järnvärdet. :)

Jag e så fruktansvärt trött att jag bara vill gråta och sen illamående på det. Känner mig så tråkig och våran 15 mån blir uttråkad men är förkyld nu oxå :/

Jag har inge mensvärk alls det kan komma o gå men har väldigt lite till skillnad mot de andra gng.

är oxå trött, alla symtom försvann för en vecka ca men nu är jag åter AP trött och mår.lite illa vid för mycket mat på en gång.

Dock har fogarna börjar krångla massor så får se hur länge jag klarar av att jobba :(
  • Moneal
    Mamacitaa skrev 2015-11-19 20:02:14 följande:

Ja jag sover oxå en stund på dagen när jag lägger lillan. .jag brukar somna först haha.

Åh jag hoppas det.

Bävar för att ha det såhär tills bebis är ute :/

Va mysigt att du kände en kick :) har känt lite oxå mest på kvällarna dock. :)Ja men det sägs ju att symtom blir mindre/försvinner runt vissa veckar ? Runt vecka 12-13 tror jag jag läste mig till. :)

Hoppas fogarna inte blir värre.. jag gick med kryckor sist :/ Hur hade du det sist med fogarna?

Ja har läst mig till det oxå så kan stämma :)

mina fogar har blivit värre och värre med antal barn.

med nr 3 vart jag 100% sjukskriven i vecka 11 och gick på kryckor från vecka 16 till 36+6 då jag blev igångsatt.

Hoppas på att slippa kryckorna denna gången!
  • Moneal
    Mamacitaa skrev 2015-11-19 20:23:06 följande:

Oj stackare! De va ju länge du fick gå :/ håller tummarna hårt att du slipper. Funkar inte sjukgymnastik eller så? Vattengympa sa min bm och då undra jag om hon var riktigt klok; p

har provat bälte och sjukgymnasten med alla 4 och har aldrig funkat tyvärr.

Haha nä vattengymnastik känner jag inte för haha kommer ha 100ggr mer ont efter sedan även om det kanske är skönt precis under gympan :)

när fick du gå.med kryckorna?
  • Moneal
    Spartacus skrev 2015-11-24 22:27:06 följande:

Hej alla mammor! Jag hoppas här finns rum för ännu en blivande 4barnsmamma. Jag har precis fått veta, och det var inte direkt planerat! Vi försöker smälta detta i smyg nu och se om vi kan låta bli att berätta för barnen så väntan inte blir så lång som sist

Vill bara kunna skriva ner det som jag ännu inte får säga högt: Jag är gravid! Så märkligt och mäktigt. Jag hade nog inte trott att det skulle bli 4 och inte så tätt

-08; -10; -14 och så -16 vad det verkar. Fullt ös! Massor av orosmoln... vilka är era? Vi har en 5 åring med myror i brallan som tar en del tid och ork...och illamåendet har blivit värre för varje barn. De 2 senaste förlossningarna var mardrömmar!

Annars gläds vi såklart åt att ta emot en ny individ!

Grattis och välkommen!

har oxå en född 14 hon blir 2 nu i feb. :)

Våran lilla var planerad :)

och I morgon ska jag få kika på henne, hoppas allt ser bra ut bara :)
  • Moneal

[quote=76044106][quote-nick]Greifing skrev 2015-11-25 10:20:30 följande:[/quote-nick][/quote]

Åh vilken fin bild!

Hoppas oxå på att få se en frisk och fin bebis i morgon på ul :)

Skönt att allt såg bra ut och hoppas blödningarna snart slutar för dig! <3

• Moneal

I morgon ska jag vara försökskanin när läkarna övar på KUB som ska startas här under 2016 :)

Ska bli spännande och hoppas allt ser bra ut där inne :)

Har börjat få en sådan fruktansvärd huvudvärk, alvedon hjälper inte alls :(

Börjar fundera på om det är järndepoerna som bråkar?

Tar högsta dosen järn varje dag men ändå mår jag inte så bra, är super trött och har ont i huvudet :(

• Moneal
    Mamacitaa skrev 2015-11-25 15:28:22 följande:

Jag var på kub igår,tillbakaflyttad 1 vecka. Så bf 9 juni nu :) Men bebis mådde bra där inne o det är de viktigaste

Åh så fin!!!

Vilken vecka är du i nu? :)
  • Moneal
    RobzMarley skrev 2015-11-26 10:26:02 följande:

Åh jag ser inga bilder. Får logga in på safari!

Här är det vab idag. Lilla damen har feber o kräktes imorse. Hoppas slippa. Men känner att jag behöver vila.

Första besöket hos bm imorgon. Eller ja var ju där på hälsosamtal. Hoppas få med mig en tid till Rul. Vecka 15 nu.

Drar så i ligamenten här. Särskilt på em o kväll då är jag dessutom så svullen

hoppas det går bra hos bm, själv fick jag tid för Rul 17 januari :)
  • Moneal
    RobzMarley skrev 2015-11-26 11:52:52 följande:

Ellerhur... Hade varit vecka 16 inorgon annars. Blev bakflyttad med dottern också.

har blivit flyttad med alla mina haha får se vid rul om flytten blir ännu mer :)
Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!