• Moneal

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

Greifing skrev 2015-11-26 15:23:44 följande:

kan inte alls se de där med nubb. vad tittar man efter?

Jag fick en stark känsla sköljd över mig att det är en tjej denna gång med då jag såg Mini. Bara vänta till maj förhoppningsvis för att få veta!

Har ni andra någon känsla av vad ni bär på?

gissar på en 4:e flicka :)
  • Moneal
    Spartacus skrev 2015-11-27 22:04:54 följande:

Tack för ert rara välkomnande! vad härligt med så många små friska gynnare på bild! Gör ni alla kub eller har ni automatiskt ultraljud så tidigt?

Hur gjorde ni med berättandet?? Sist sa vi så tidigt till syskonen så de hann ju avlida av väntan men så känns det väl alltid... men på jobb och till kompisar? Byter om på jobbet och det lär ju synas v 9 på mig, är redan svullen i v 5

Så facebookgruppen är helt trygg? Jag kan apselut inte avslöjas

Jag fick ul nu då.de.övar för att kunna starta igång KUB under 2016,så hade lite tur att de behövde tidiga foster att öva på :)

Är i vecka 13 och har inte gått ut med det ännu.

min familj kommer hit på tisdag så då tänkte vi avslöja allt :)

Barnen vet,känner de behöver veta varför jag har mått dåligt och varför jag är trött och så ibland.

de vart lyckliga och hoppas på en lillebror :)
  • Moneal
    RobzMarley skrev 2015-11-28 09:03:38 följande:

Tack allt gick bra! Blev du föyttad fram eller bak eller olika med alla?

Mina har blivit bak flyttade allihopa, men har ändå varit i normal storlek (ca 3,2kg) när de kommit mellan 2-3 veckor för tidigt :)

så vet inte om mina beräkningar stämt i alla fall då jag blivit igångsatt med alla utom nr 1.
  • Moneal
    Greifing skrev 2015-11-29 21:18:21 följande:

Fick hem ett brev att börja med duroferon varannan dag trots mina bra blodvärden.

Har aldrig tagit dessa förut! Nån som gjort de? Biverkningar?

Duroferon ska vara som niferex men snällare mot magen :)

Jag fick stränga order om att äta niferex nu då depåerna bara låg på 14 (minimi värdet ska vara på 20)
  • Moneal
    Greifing skrev 2015-12-03 10:28:33 följande:

Tjejer! Jag kommer lämna familjeliv ett tag. Imorse började jag blöda igen. Otroligt frustrerande. Mini mår bra därinne, lyssnat och det är full fart. Men jag måste ta avstånd och få nån ordning på det här. Jag mår inge vidare..

Hoppas det går bra för er. Får se om jag kommer tillbaka med goda besked. Önskar er alla lycka till! Förhoppningsvis "ses" vi efter 5/1 (Rul)

Förstår dig!!

Stort lycka till med allt <3
  • Moneal

Jag tror jag känner av bebis, har kännt varje dag nu vid olika tillfällen, som en fisk som snärta till med stjärten :)

Väldigt mysig känsla :)

• Moneal
    Mamacitaa skrev 2015-12-04 21:00:43 följande:

Min mage tagen för 2 dagar sen :)

så fin :)

känner du av bebis något?
  • Moneal
    Mamacitaa skrev 2015-12-05 00:08:50 följande:

Tack desamma :)

Ja lite smått då o då. Du då?:)

Ja jag har börjat känna av liten :) så himla mysigt :)
  • Moneal
    RobzMarley skrev 2015-12-05 08:14:35 följande:

Vad tror ni att ni får förresten?

Med dottern delade sig mina naglar på mitten och jag har för mig att mina naglar var väldigt hårda med killarna. Nu ör de alltså väldigt hårda igen och växer fort. Har nu långa i mig själv vilket jag typ aldrig kan. Så jag tror på pojke här. :)

jag tror på flicka men hoppas lite i smyg på pojke, men allt är välkommet :)
Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!