No Ka Oi skrev 2015-09-23 08:39:53 följande:
Hej Lilly3013!
Idag har jag BIM. Så nervöst. Eller det är nog svårt att bli mer nervös än jag är. Kände dock inte av något PMS igår vilket jag tar som ett bra tecken.
På fredag tänkte jag testa. Tror jag... Har ju ändå köpt två test.
Pratar ni med er partner om hur nervösa ni är? Och om ni har några tecken? Är partnen med på att ni tjuvtester?
Min gube är alldeles tyst. Inte ett pip. En extra omtänksam klapp på kinden häromkvällen har jag fått. Vi är helt olika där. Han tar verkligen bara ett steg i taget medans jag vill tänka, känna, planera, fundera på olika senarion. Det är lixom ingen idé att försöka prata med honom om det. Blir bara fel. Så det är bäst så att vi bara är tysta. Att jag igår surfade runt och hittade alla risker med att vara 40+ och gravid gjorde ju inte mig mindre nervös. Nä, ett steg i taget. Idag, överleva och springa på toa ofta.
Håller tummarna för oss alla!
Vi har gått i Danmark och där tar man test på dag 12 och det är min BIM. Tidigt jämnfört med alla andra.
Här tror jag att min Sambo säger mer än jag. Jag har inte så mycket och säga, bär nog det inom mig. Har ju gått igenom 5 missfall innan och det har nog luttrat mig. Tar nog inte ut nått i förskott. Vi kör på som vanligt här tills de är dags att kolla. Har nog svårast i att ta det lite lugnt.
Jag håller oxå på att surfa ihjäl mig.