• stajlish

En tråd för oss ruvare

Hoppar in här med! Dagarna går såååå sakta ju... man vill ju bara veta! :D Jag är på RD5 idag med ett fyrcelligt 2-dagars embryo :)

• stajlish
    Iskristall skrev 2015-12-23 06:22:40 följande:

RD14, negativt test. Borde jag sluta med lutinus för att få mensen att sätta igång? Färgade flytningar hela tiden.

Va trist :( Jag slutade med Lutinus direkt efter jag testade negativt och fick mens.
    KRAM
  • stajlish
    Iskristall skrev 2015-12-23 12:50:41 följande:
    Ja så tror jag det blir för mig också. Men väntar till juldagen och tar testet jag fick från kliniken. Blir det negativt slutar jag med lutinuset.

Stajlish, nu har ditt öde tyvärr försvunnit ur mitt minne Ska ni sätta igång ny runda ivf eller göra FET i januari eller hade du blivit gravid nu? Du får ursäkta mig om jag trampar på nån tå av min fråga!
    Du trampar inte på nån tå! Jag är inte känslig :) Fråga vad du vill vännen! Vi ska sätta in en blastocyst i v.3 =)
  • stajlish
    hope88 skrev 2015-12-25 12:01:17 följande:
    Inte jag heller =( Minus idag på RD14 och blod.

Hoppas så för oss 2016!

Kram och lycka till ni andra <3
    Va trist! Då är andra försöket vår tur! Vi som inte blev gravida på det första... så måste de va! =) Kram
  • stajlish
    Iskristall skrev 2015-12-25 10:00:28 följande:

Jag är inte ruvare längre.

Önskar er andra lycka till, så kanske vi hörs nästa gång jag är ruvare om tråden fortfarande är vid liv då!

God fortsättning!

:( Trist! Hur ser planen ut framåt för er? Kram
  • stajlish
    IVFtjejer skrev 2015-12-28 05:12:33 följande:

Jag kunde inte hålla mig då idag är RD 12 och har dessutom mensvärk. Gillar inte de här testerna man ska avläsa streck men detta kändes ju ganska tydligt. Jätteglad verkligen och känner mig så tacksam mot de där två stackars äggen, men också direkt orolig för missfall eller att testet är fel.

GRATTIS! =)
  • stajlish
    hope88 skrev 2015-12-27 13:48:00 följande:
    Ja supertrist! :( Hoppas verkligen på det! Nästa gång så =) Men är såklart orolig att det inte ska ta sig men hoppet finns!

Kram
    Jodå, nån gång tar det sig ska du se! Ja, hoppet måste man ha =) Det är vår tur nästa år! Kram
  • stajlish
    Iskristall skrev 2015-12-27 14:10:26 följande:
    Just så var det ja!

Vår plan är att göra nytt ivf-försök, jan/feb eller feb/mars. Vi måste börja om med sprutor och allt, då det inte tog sig och inget klarade sig till frysen. Men vi måste passa in det med en operation min sambo ska genomgå här i början på året så därför vet vi inte exakt i dagsläget när det blir nytt försök. Men det kommer definitivt bli nya försök, vi får se om vi hinner med nåt mer försök innan operationen eller inte.
    Okej :) Då är jag med! :)
Svar på tråden En tråd för oss ruvare