• stajlish

En tråd för oss ruvare

Regnbågsdröm skrev 2016-01-23 19:46:47 följande:
    Åh! Grattis och välkommen till klubben
    Tack här också! =) När har du TD?
  • stajlish
    Regnbågsdröm skrev 2016-01-23 22:04:56 följande:
    Sista januari. Du då?
    Regnbågsdröm skrev 2016-01-23 22:04:56 följande:
    Sista januari. Du då?
    6/2

• stajlish
    lilsis skrev 2016-01-25 07:05:03 följande:
    Det där med testdag är intressant. Jag fick tillbaka min blasto i tisdags och har också testdag 6/2...
    Okej, udda att dom har olika... dom sa två veckor till mig!
  • stajlish
    Supers skrev 2016-01-25 07:34:48 följande:

Hej, hoppar in här. Är på mitt sista ivf försök och fick tillbaka ett 5 celligt i fredags, tyvärr bidde det inget till frysen så vi hoppas innerligt på att detta är guld ägget. Har oxå TD 6/2. Tar lutinus o har inga speciella symptomer än..lite mens liknande värk till o från, har väldigt ömma bröstet men det hade jag redan innan äggplock. Önskar er alla lycka till :) Ha det gott!

Va roligt! Att vi är tre som har TD samma dag =) Jag har dock beräknad mens den 4/2 så kommer den då så är de ju kört för mig antagligen.. o kommer den inte så får jag hopp! :) Lycka till!
  • stajlish
    Regnbågsdröm skrev 2016-01-27 06:52:41 följande:

Hej. Lämnar gruppen nu. Igår på ruvardag 11 fick jag mens. Blöder ordentligt idag på dag 12 också, men testade för säkerhets skull. Negativt, förstås. Så min resa slutar här gör den här gången. Lycka till ni andra!

Åh nej! :,( Vad händer nu för er? STOR KRAM
  • stajlish
    Regnbågsdröm skrev 2016-01-27 14:35:56 följande:
    Tack för kramen. Först ska vi sörja. Sen får vi resa oss upp igen och ge oss på försök nr 3. Finns inte mycket annat att göra.
    Sörj och bryt ihop o kom igen. SÅ ORÄTTVIST för oss som måste kämpa så! Tänker på er! KRAM <3
  • stajlish

Va tror ni? Tjuvtest en vecka före TD... RD7 idag...med blastocyst...vågar knappt tro att de är sant... men jag ser ändå ett svagt streck... :D

• stajlish
    cameleon skrev 2016-01-30 17:35:06 följande:
    Men åh..! Det där är ju klockrent! Stort grattis :) :)
    Fast de är så tidigt? Jag hoppas! Ska testa imorgon med morgonurin så får vi se...hoppas!!!!! :) Tack iaf <3
  • stajlish
    cameleon skrev 2016-01-30 17:54:31 följande:
    Det är väl klart att mycket kan hända när det är tidigt men ett plus är ju faktiskt ett plus.
    Jag plussade ju redan på rd 6 med ett 3-dagars :)

När jag tog ett digitalt test och det visade gravid 1-2 så var det bara en pytteskugga på min sticka från Testlagret.
    Ska köpa ett digitalt o testa på måndag/tisdag så får vi se... hoppas!!!!
  • stajlish
    cameleon skrev 2016-01-30 19:00:27 följande:
    Jo det vet jag men det tar jag liksom för givet att just den personen fattar själv. Och nu har ju stajlish gjort fet.
    Precis, tack för att du svarade "åt" mig =) Jag gjorde ju fet i ostimulerad cykel eftersom jag ägglossar som jag ska, så ingen ägglossningsspruta här inte! =)
Svar på tråden En tråd för oss ruvare