En tråd för oss ruvare
Ring nu när dem har öppnat så du hinner. Styrke kramar.
Ring nu när dem har öppnat så du hinner. Styrke kramar.
Ah va bra, gör så
Va trist :( Jag slutade med Lutinus direkt efter jag testade negativt och fick mens.
KRAM
när är din testdag ?
God Jul tjejer! Hoppas ni alla får en mysig jul! Kram
Jag är inte ruvare längre.
Önskar er andra lycka till, så kanske vi hörs nästa gång jag är ruvare om tråden fortfarande är vid liv då!
God fortsättning!
Hej,
Får man vara med i tråden? Nån som ruvar än? Jag är på RD 10 idag och har lite ömma bröst men det är typ allt samt huvudvärk på julafton. Men försöker tänka att det inte behöver betyda något, när jag blev gravid förra gången hade jag noll symptom och blev jätteförvånad när jag plussade.
IVFtjejer: Jag har också pco men med ålder på snart fyllda 39 år, tog läkarna i med dosen och sa att åldern skulle kompensera dosen. Och det verkar den ha gjort. Fick ut fyra ägg, de enda mogna äggblåsorna på ena äggstocken. Andra äggstocken hade fler äggblåsor men de var för små och omogna. Av mina fyra befruktades två, ett satts in och det andra försöktes odlas vidare men klarade sig inte till frysen.
Vi har väldigt lika situation vi tre, du, hope88 och jag. Ska bli kul att följa er och se vad ni får för doser av den FSH stimulerande medicinen. Jag undrar vad de kommer göra för mig?!
Tycker jag med =) Hoppas att vi får ut lite fler ägg nästa gång men att det tar sig för ivftjejer nu!
Låter ju som om vi hade samma utgångspunkt denna gång. Jag fick 125ie denna gång så kanske får dubbla nästa gång? Ska ringa kliniken imorgon.
Hm kanske byter de medicin för dig Iskristall? Typ menopur som jag sett vissa fått eller så samma. De kanske var nöjda med de ägg de fick ut bara att det inte tog sig denna gång. Det ska bli intressant att se hur nästa process blir och vad de väljer för oss. Hoppas så att det går bra!!
Du trampar inte på nån tå! Jag är inte känslig :) Fråga vad du vill vännen! Vi ska sätta in en blastocyst i v.3 =)