Inlägg från: Iskristall |Visa alla inlägg
  • Iskristall

En tråd för oss ruvare

lilsis skrev 2016-01-19 14:59:50 följande:

RD0 idag.

TD 6/2.

Väldigt långt dit...

Åh spännade! Återföring i dag! Var det ett ET eller frys?
  • Iskristall
    lilsis skrev 2016-01-20 13:41:33 följande:

Frys. Femdagars som "tinade helt intakt" vad de nu menar med det. Ett kvar i frysen.

Åh det låter lovande! Heja heja! Lycka till!
  • Iskristall
    Regnbågsdröm skrev 2016-01-20 15:01:41 följande:

Hej! Är folk aktiva i den här tråden alltså? Härligt! Jag som försökte starta en ny här om dagen, men utan vidare respons Kan ni inte göra en lista över folk som är med?

Själv är jag på RD 5, med TD 31 januari

Så fort jag blir ruvare igen är jag definitivt med igen. Men det lär dröja till mitten på februari.

Kul att hänga med andra ruvare!
  • Iskristall
    Regnbågsdröm skrev 2016-01-20 16:37:03 följande:

Då är jag inte ruvare längre hur jag än beter mig

Haha! Men då får vi hoppas att du ruvar på riktigt så att säga! Det här med ruvar kommer och går hela tiden Jag följer er som ruvar nu i väntan på min egen tur.
  • Iskristall
    lilsis skrev 2016-01-20 21:48:42 följande:

Ikväll har livmodern åsikter, jag hoppas det betyder att blaston fäst.

Åh hoppas, hoppas!
  • Iskristall
    Regnbågsdröm skrev 2016-01-27 06:52:41 följande:

Hej. Lämnar gruppen nu. Igår på ruvardag 11 fick jag mens. Blöder ordentligt idag på dag 12 också, men testade för säkerhets skull. Negativt, förstås. Så min resa slutar här gör den här gången. Lycka till ni andra!

Åh så tråkigt Regnbågsdröm! Ja, ni får sörja och komma igen när ni är redo. Ni kom ju lite längre på vägen den här gången, nästa gång då jäklar är det er tur! Ta hand om er! Kram
  • Iskristall
    stajlish skrev 2016-01-31 09:04:36 följande:

Idag på morgonen fick jag starkare streck! =) Jag är gravid! Hoppas det håller hela vägen nu

Yay! Grattis!
  • Iskristall
    stajlish skrev 2016-01-31 09:20:01 följande:

Tack! Men känns som ett lång väg kvar innan man kan andas ut... men jag håller tummarna =) Kommit en bra bit på väg iallafall! Hur går det för dig? Ska du göra långa eller korta protokollet nu?

Ja, man får ta en dag i taget och hålla tummarna!

Vi ska göra korta protokollet igen, fast med andra mediciner. Tog min första pruta i fredags och nu är det väntan på vul på torsdag som gäller. Jag är orolig för att få dåligt reaultat den här gången också. Med nya mediciner vet man ju inte hur det kommer gå.
  • Iskristall
    stajlish skrev 2016-01-31 10:58:52 följande:

Ok, spännande! Håller tummarna för att det går bättre denna gången! 

Tack snälla!
  • Iskristall
    Supers skrev 2016-02-04 13:42:03 följande:

Ja här är tant röd på plats..så nu var det sista gratis försöket slut..tomt, frustrerad, arg, ledsen och bara allmänt likgiltig.

Önskar er alla lycka till och hoppas att ni slipper genom gå fler behandlingar & att ni får era efterlängtade små liv. Vi får nog kanske acceptera att det aldrig blir så för oss :/ Sköt om er & all lycka.

Men nej! Så ledsamt och tråkigt att läsa! Skitmens! Stor kram
Svar på tråden En tråd för oss ruvare