En tråd för oss ruvare
RD0 idag.
TD 6/2.
Väldigt långt dit...
RD0 idag.
TD 6/2.
Väldigt långt dit...
Frys. Femdagars som "tinade helt intakt" vad de nu menar med det. Ett kvar i frysen.
Hej! Är folk aktiva i den här tråden alltså? Härligt! Jag som försökte starta en ny här om dagen, men utan vidare respons Kan ni inte göra en lista över folk som är med?
Själv är jag på RD 5, med TD 31 januari
Då är jag inte ruvare längre hur jag än beter mig
Ikväll har livmodern åsikter, jag hoppas det betyder att blaston fäst.
Hej. Lämnar gruppen nu. Igår på ruvardag 11 fick jag mens. Blöder ordentligt idag på dag 12 också, men testade för säkerhets skull. Negativt, förstås. Så min resa slutar här gör den här gången. Lycka till ni andra!
Idag på morgonen fick jag starkare streck! =) Jag är gravid! Hoppas det håller hela vägen nu
Tack! Men känns som ett lång väg kvar innan man kan andas ut... men jag håller tummarna =) Kommit en bra bit på väg iallafall! Hur går det för dig? Ska du göra långa eller korta protokollet nu?
Ok, spännande! Håller tummarna för att det går bättre denna gången!
Ja här är tant röd på plats..så nu var det sista gratis försöket slut..tomt, frustrerad, arg, ledsen och bara allmänt likgiltig.
Önskar er alla lycka till och hoppas att ni slipper genom gå fler behandlingar & att ni får era efterlängtade små liv. Vi får nog kanske acceptera att det aldrig blir så för oss :/ Sköt om er & all lycka.