En tråd för oss ruvare
Ja, vad tråkigt att höra om mens som dykt upp! Beklagar, så trist!
Kram tjejer!
Ja, vad tråkigt att höra om mens som dykt upp! Beklagar, så trist!
Kram tjejer!
Då inställer jag mig i ruvar tråden igen. Fick tillbaka vårt 2 dagars embryo idag. I morgon RD1!
Åh tack tjejer! <3
Första försöker misslyckades. Mensen kom igång igår, så nu får vi samla nya krafter testa en ny gång.
Håller tummarna för er andra ruvare!
Tråkigt att höra om minus. Fick veta idag att mitt hcg ligger på 2 så det är negativt så bara invänta mensen. Suck
Välkomna MadArp och LillhenNr2! Nu ruvar vi!
Lycka till alla ruvare!
Tack, nu ska jag bara försöka hålla peppen uppe, brukar gå bra första dagarna men efter ca 1 vecka kommer min oro smygande....
Hej!
Är på ruvardag 9 med äggdonation.
Denna gången var det FET och detta är mitt sjätte försök. =)
[quote=76350537][quote- nick]MadArp skrev 2016-02-18 09:59:53 följande:[/quote-nick]Hur går det för er andra som ruvar??
Jag är mest orolig, sover dåligt och drömmer att min mens kommer... Så jobbigt!!![/quote]
Jag är på RD8 idag. Händer inte så mycket, går mest och väntar o letar symptom jag inte hittar
Jag har samma symtom som alltid tyvärr, vilket skrämmer mig, svullna bröst och molande mensvärk från och till...
Igår fick vi tyvärr redda på att inga ägg klarade sig till frysen så det känns jävligt jobbigt....
Bim +1
????
Jag har haft det jättejobbigt med min mage sen igår. Uppsvälld, magknip, känt som träningsvärk. Nu lite bättre men känner mig varm och som bakis, fast jag inte är det. RD10. Undrar vad det blir av detta?
Hur har ni andra det?
Är på bim +1 och rd14
Det här låter ju som en hel knäpp förfrågan men det är ingen som är typ i Falun/Borlänge/Romme nu? Jag är i Ludvika och ska åka skidor i Romme imorgon men inser att jag glömt min väska med lutinus hemma... Tänkte om jag kunde få 2 st...
Äntligen, nu är det min tur att skriva! Plus på stickan! Nu är det bara o hoppas att den stannar!
Varför är det så svagt på bim +3 och rd 16?
Började blöda på förmiddagen
Väldigt rött, mindre än mens, men mer än bara spottings. Så det är kört :(
Grattis!!
Vilken RD har ni testdag? Med vad? Verkar vara ganska olika på klinikerna..
Är det ngn som haft små blödningar men ändå varit gravid? Hade en liten rosa blödning vid lunch...
Det är tyvärr inte en liten blödning.
Svårt att tro att det är något annat än missfall.
Efter många tårar är jag nu mer förbannad över att det ska vara så svårt :(
Ska göra FET så fort ägglossningsstickan visar glad gubbe.
Tack alla för engagemanget! Håller tummar för oss alla!
Tack tjejer för grattis!
LillhenNr2: Beklagar mensen och håller tummarna för blastisar till frysen!
RD18. Positivt test och inget blod.