• LadyMaria

3e misslyckade IVF - vart ska vi vända oss?

Hej,
    Vi är typ i samma situation, men vi hör till Göteborg området. Har också gjort 3 ivfer med ICSI och ska nu gå över till en privat klinik. Frågan är om man ska köpa 1 behandling (34000) eller 3-pack (68000)... Dessutom ingår inte FET om man får några frysisar, då tillkommer 16000. Men i 3-packet kunde man byta ut 1 behandlingar mot 2 FET.

Hur tänker ni göra? Har även funderat på att testa akupunktur.
    Kramar

• LadyMaria

Ja, den här resan är verkligen hemsk att ta sig igenom på så många sätt, som ingen kan förstå förutom oss som går igenom detta. Skit jobbigt på mitt jobb just nu, då min närmsta kollega är gravid med sitt andra barn. Så kommer hon med "tips" om saker hon inte har en aning om egentligen. SÅ irriterande, man blir ledsen faktiskt.. och det blir inte bättre av att hon aldrig slutar att prata om barn och graviditeter hela tiden. Blir nog knäpp snart..

Va tråkigt att embryona inte har delat på sig rätt.. Vi har inte heller gjort någon kromosomanalys. Man borde få göra alla metoder som finns att göra om man vill det. Jag läste att fertilitetscentrum i Göteborg håller på med en studie om just kromosomanalys, det kanske är något att anmäla sig till?

Svar på tråden 3e misslyckade IVF - vart ska vi vända oss?