Nmg skrev 2015-12-03 17:53:04 följande:
Tack tjejer för era svar. Då blir det mjukisar imorgon. Haha. Så fruktansvärt nervös nu, mer nervös över själva plocket än resultatet. Kanske fel fokus men det är bata själva grejen att man ska "lägga upp sig" och sen få morfin och grejer. Hela grejen känns bara väldigt jobbig. Vad fick ni för nåt sen? Lutinus eller gel? Hur går de att ta den? Biverkningar?
Nmg skrev 2015-12-03 17:56:52 följande:
Men hur går det at sätta in den liksom? Gör det ont? Könns det torrt efteråt ungefär som att man känner att den är där eller försvinner den snabbt ut i kroppen?
Jag fick också Lutinus efter, fick börja på fredagen och ÄP var på onsdagen. Så jag hade två dagars paus. Det går väl bra att ta den, har inga direkta biverkningar förutom världens ömmaste bröst (maken råkade komma åt igår när han skulle lägga sig till rätta i sängen och blev nästan nersparkad på golvet :D) Den är rätt lätt att sätta in och känns ingenting. Jag gillade inte applikatorn man får med så jag använder fingrarna (sorry för TMI) för att få den dit den ska.
Däremot tycker jag att den kladdar nåt förskräckligt. Trosskydd är absolut ett måste, men om det är det värsta så är det ju en rätt ok tablett ändå :)