BIM november 2015
Hej, joinar igen efter ett missfall i helgen. Då blödning fortfarande håller på är jag lite osäker på äl så får återkomma. Men hoppas på att det hinner komma igång ganska snabbt igen! Och en bim runt den 10 nov. Lycka till alla!
Hej, joinar igen efter ett missfall i helgen. Då blödning fortfarande håller på är jag lite osäker på äl så får återkomma. Men hoppas på att det hinner komma igång ganska snabbt igen! Och en bim runt den 10 nov. Lycka till alla!
Ni som tyvärr gått igenom mf / mamma - hur lång tid tog det gör er äl att komma igång igen? Vet inte hur jag ska tänka, i och med mitt mf nu i helgen. Ska jag räkna det som en "mens" och anta att äl kommer om ca 14 dagar eller hade ni börjat äl testat typ om några dagar? Man hade stenkoll innan på kroppen men nu är jag rädd för att missa äl. Eller bör jag räkna med en vanlig mens innan jag börjar äl testa igen?? Mina tidigare mf var för fyra år sedan så kommer ju inte ihåg!
Autocorrect - ma menade jag såklart :)
Tack för era svar och delat med er av era erfarenheter<3 Fick mitt mf samma dag som jag gick in i vecka 6. Så var tidigt. Var hos gynekologen idag och verkar som att kroppen ställt om sig bra och att jag kan räkna med äl med en veckas förskjutning bara. Så hoppas på det! Men känns positivt då vi kom fram till att vi ska försöka naturligt några månader till och sen blir det utredning för att utesluta kromosom rubbningar hos mig och sen ivf. Ska börja med letrozol nästa mens. Åhh hoppas på många november plus nu i tråden! Ha en fin helg alla:)
Hoppar in här.
Blev gravid i BIM Oktober -gruppen.
Fick missfall igår.
1 försöket efter MF.
BIM 22 Nov.
Blöder mycket just nu. Hoppas kroppen rättar till sig fort och att ÄL kommer igång.
Jag känner av min äl nu också. Men såklart ligger jag nerbäddad och sjuk... Men får väl gå ändå! :)
så syns det inte ens på bilden :/ Men det var rosa, har analyserat så många test att det inte gick att ta miste om detta men hjärnan spelar en ett spratt när man man inte får det på bild :P
Välkomna alla ni från oktobertråden, och alla andra såklart! Det är ett härligt gäng här inne! Håller tummarna för er alla!
Själv sitter man fortfarande och hoppas på att få en jävla äl denna månad. Skulle kommit för flera dagar sen men ingen i sikte.. inte haft någon äl förra två cyklerna heller. imorgon ringer jag doktorn :(
Någon som varit i min sits?
Vi verkar vara ett fåtal som passerat 2-siffrigt i försök.
Hur håller ni ångan uppe? Vi är på försök nr 12....